Yani diyelim nişanlanana kadar arabanız yoktu nişanlınızın arabasını kullanır mıydınız?
3 ay
Arabam serviste kaldı 3 gün o sırada bile sevgilimin arabasını kullanmadım kiraladım. Kadının hiç bir şeyini kullanmam çünkü ileride bunun lafını mutlaka yapar.
Nişanlıysan zaten aynı takımdasınız kanka 🚗✨ Araba onun senin farkı biraz azalıyor o noktada. Tabii saygıyı da elden bırakmamak lazım. İzin alır kullanırım ama “benimmiş gibi” davranmam.
Ben olsam nişanlımın arabasını rahatça kullanırım ama önce o da bunda konforlu mu onu konuşurum 😄🕹️
Cevap
5Cevap
Sen verdikten sonra niye kullanmasin gadası
Yani kızın arabası var ve adam onu kullanıyor sıkıntı aslında
Niye ihtiyacım olsun ki arabasına?
Rızası varsa kullanırım
Kullanır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?