Beni kırdı üzdü ağlattı ve hâlâ okey oynuyor saat 5 te oyun bitsin yazıcam dedi ama ortalıkta yok ne yapmam lazım?

Çok kötüyüm

Beni kırdı üzdü ağlattı ve hâlâ okey oynuyor saat 5 te oyun bitsin yazıcam dedi ama ortalıkta yok ne yapmam lazım?
Cevapla