İlk defa datee çıktığım 29 yaş oyun bağımlısı adamın amacı neydi sizce?

Bi adamla tanıştım ablamın işyerinden hayatımda ilk date çıktığım erkek hiç sevgilim olmadı datete bana iltifat ediyor, ama bi yandan da hiç sevgilin olmaması beni korkuttu tarzı konuştu, biraz friendzone çekti sandım sonra eve geldim yazmaya başladı günaydın iyi geceler, iltifatlar falan 2. buluşmayı yapmak istedi aradı falan ama bu çocuk 29 yaşında ve oyun bağımlısı bi adam bazı konuşmaları işte datete konuşurken yüzüme yüzüme tükürerek konuştu ben de olmaz diyorum ama içimden hiç sevgilin olmadı sabret tanı bir şey olmaz diyorum çevremde öyle diyor sonra ben bunun sevdiği rengi bildim içeceği falan bildim bu benimkileri bilemedi çünkü hiç sormadı ben de buna trip attım ona rağmen sormuyor arkadaşına bile sorarsın sonra akşama bir şey konulucam dedi ve bana yol verdi sizce amacı neydi brğenmese hoşlanmasa böyle yapmazdı date de gayet süze süze baktı iltifat etti falan.

İlk defa datee çıktığım 29 yaş oyun bağımlısı adamın amacı neydi sizce?
Cevapla