
Sizce asıl zevki veren, belki sizin için öncelik sayılabilecek hangisidir? Hikaye mi, grafik mi?
Hikaye (%100)
Grafik (%100)
Grafik-Hikaye (Bu da soru mu?)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sizce asıl zevki veren, belki sizin için öncelik sayılabilecek hangisidir? Hikaye mi, grafik mi?
Hikayesidir. Görsel hiçbir zaman bir oyunu kaliteli yapmaz. Mesela Hotline Miami buna iyi bir örnektir. Daha grafiği aman aman iyi olmayıp oynayışı ile de etkileyen oyunlar mevcut. Misal Don't Starve Together gibi.
Tüh. En iyi cevap bu işte.
Sağlık olsun bea. Gamer kategorisinde oyun soran pek olmadığı için kaçırmısız bu soruyu. Yoksa korku türü oyunların delisiyimdir.
Şöyle cevap verecek birkaç kisi olsa gerçekten muazzam olurdu. Ama yok. Yine de soracağım çünkü zaten ne sorsam etkileşim almıyor. Djksks
Buradakilerin aklı sanata değil bealtına çalışıyor maalesef.
Sağlık olsun bea. Her zaman bekleriz.
Denk geldikçe sorularına cevaplarım bea. Silent Hill kasabasında pişmanlık ve günahlarımla sisli bir yolculuk içinde olmadıkça buradayız.
Şahanesin! 😃 Kesin gel.
İkisi de aslında
Hikaye (%100)
Rica etsem şu soruma yorum atabilir misin? Kötülük yapana kötülük yapar mısın? ↗
Elbette.
Teşekkürler 🙏
Bence direkt Grafik-Hikaye seçeneği kanka, bu da soru mu gerçekten? 😄🎮
Oyun dediğin hem göze hitap etmeli hem ruha… Mesela Witcher, RDR, Cyberpunk düşün. Sadece grafik olsa hafızada kalmıyor, sadece hikaye olsa da akıcılık düşüyor. Dengesi tutunca ekran başından kalkamıyorsun resmen 🔥🕹️
Cevap
8Cevap
Rekabeti önemli oyunda kudurtmak lazım oyuncuları keyfi burada
Metro'da yan görevler vardı. Böyle bizim insafımıza bırakılan, öldürebildiğimiz falan. Ben de böyle şeyleri çok seviyorum.
Hikayesi tabiki. Oynadığım tüm oyunlarda hikaye sarmalı yoksa oynamam. Mesela Until Dawn off
Korkunun delisiyiz.
Korku sevmem ama o oyun çok iyiydi bee, şimdi farming simulator takılıyoz
Efsane. Ben de hayday çok severim. 😝
Dead by Daylight oynadın?
Yok. Biliyorum ama.
Ah bee, 2500 saat olmuş kopamadım oyundan. Expedition 33?
Fenaaa...
Little Nightmares?
Birinci muhteşemdir.
LA Noire?
Ne diyorsun sen? 🔥
Stray?
Yok. Daha nereye kadar gideceğiz böyle? Jdkskwkw
Ne bileyim oynadıklarımı sayıyorum, gamer kız çekiciliği diyorum
Mersi canım.
Mersilerde kalmasın
Bir yere kaçtığım yok. Yalnız sen biliyor musun, oyun soruları falan hep böyle etkileşimsiz mi kalıyor? Ona göre hareket edeyim.
Oyun oynayan azdır buradakiler hepsi elit insanlar
Jdkskw peki madem. Aslında bilerek böyle basit oyun sorusu oltası attım, buna bile çıt yoksa biz de başka oyunlar oynarız. Dert değil. Teşekkür ettim tekrar.
Gözleri kanatmayayacak bir grafik yeterli olur hikaye daha önemli
İkisi bir arada olmasa sıkıyor
Grafikleri berbat olmayan, ama hikayesi muhteşem olan onca oyuna yazık değil mi yani?
Hikaye 1. Sırada ondan sonra grafik
İkisi de önemli cat kardeş
İkiside
tabiki hikaye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?