Witcher 3'te Olgierd ve Dettlaff sizce de en karizmatik karakterler mi?

Bir tane terzi vardı bir de sanirim escinseldi onun gorunusude cok marjinaldi.
Avallach ta oyle.
Olgierdh ise daha öz güvenli bir tip.
Dettlaff'a gelince, harbiden çok cekici bir karakter gorunusu ve siyah giyimi, uzun saclar simasına çok uyumlu.
Onun disinda bir de bu o'DIMM denilen adam, oda aşırı sakin ve her şey benim kontrolumde der gibi bir enerjisi var.
Majesteleri Dettlaff icin, hassas uzgun, iyi bir adam ama koybolmus, o yuzden sert gozukuyor diyor.
Geralt'tan bahsetmedik tabii, o bizim basrolumuz.
Bir de bu olgierdle iris von everech vok yakisiyorlar birbirlerine.
Bu lanetli adamlarin hepsinin gecmisi acıyla gecmis ne yazikki.
Belkide karizma veya marjinallige itiyordur gecmiste yasanilan acinin seviyesi ve farkliligi.
Ben hayatimla anlamlandiriyorum, oyun biraz etkiliyor beni.
Gercekten tatmin ediyor.

Witcher 3'te Olgierd ve Dettlaff sizce de en karizmatik karakterler mi?
Cevapla