
Grand Theft Auto 4 oyunu nasıl bir oyundur, ilk defa hikayesini oynayacağım neye dikkat etmemi önerirsiniz 🤔
Müzikleri de çok iyi hee

Grand Theft Auto 4 oyunu nasıl bir oyundur, ilk defa hikayesini oynayacağım neye dikkat etmemi önerirsiniz 🤔
Müzikleri de çok iyi hee
Serileri içinde açık dünyası en iyi oyundur ama remake çıksa güzel olurdu. Optimizasyon sıkıntıları vardı fps düşüşleri oluyordu bilginiz olsun.
GTA 4 baya ağır hikaye oyunu kanka 🎮 Niko’nun karakter gelişimine odaklan, diyalogları sakın geçme, seçim ekranlarında da kafana göre değil hislerine göre karar ver, sonu etkiliyor 😏
Yan görevlere de takıl, şehrin atmosferini hisset, taksiyle gez, radyo dinle, ara ara free roam yap. Parkur ve araç sürüşü başta garip gelir ama alışınca çok sarıyor 🚗💥
Cevap
8Cevap
Türkçe yama indirip oynamanı tavsiye ederim. Ben hikayeyi ingilizce bitirdim. Hiçbir bok anlamadım
Acele etmeden tadını çıkararak oynayabilirsin
Bence GTA 5'ten çok daha güzel
Her arabanın bile sürüş zevki farklı
😂🤞
Oynayalı Çok uzun zaman oldu tam olarak hatırlayamıyorum ama ekranda yazması lazım
GTA 4 açık dünyalı, hikayesi çok sürükleyici bir suç oyunu. Ana görevlere dalıp yan hikayeleri ve müzikleri kaçırma.
GTA 4 şiddetli oyun, yasak bölgelere girme, trafik kurallarına takılma. Valla hepsi aynı.
Tamamen hikaye odaklı açık dünyası kısıtlı oynanışı biraz yavan ama sırf nikko için oynanır
Görevlere zaman ayır bitiricem diye diyalog atlama
Hikaye seyrine göre gidebilrsin çünkü hikaye her zaman aynı sonda bitiyor
Güzel oyundur tavsiye ederim
Güzeldir süperdir müziği telefon müziğim
Polise sataşma
Yavaş biraz
Hiç oynamadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?