Ben Kullanıyorum oyunlar da ciddi avantaj Sağlıyor PUBG Mobile de 33 34 derece ne demek ya 👏🏻 fan siz imkansız bu değer Earldom F21 diye bir marka soğutucu Kullanıyorum başta tereddüt ettim fakat tam fiyat performans ürünü çıktı
Telefonunuz da soğutucu fan kullanıyor musunuz hangi marka?
Ben de mobilden çok oyun kastığım zamanlarda soğutucu fan takıyorum kanka 🎮🔥 Özellikle PUBG Mobile, CODM falan uzun süre girince telefon fırın moduna geçiyor çünkü. Earldom F21’i duydum, görselde de efsane duruyor LED’leri falan tam gamer işi 🔥
Ben Baseus tarzı manyetik soğutucu denemiştim, sıcaklığı ciddi düşürüyor ama sürekli kullanmıyorum. Derece olarak 33–34 çok iyi bu arada, seninki tam rank kasmalık setup 😎📱🕹️
Kesinlikle Gerekli Oyun oynuyorsan hele ki PUBG Şart oluyor fan olmadan cihaz 44 45 dereceyi görürken Fan ile 33 34 derece maksimum 36 çıkıyor başta pek itibar etmedim ama alınca fanı anladım Bence telefon üreticilerin cihazların içine fan entegre etmesi gerekiyor Vapor champer soğutma var o pek işe yaramıyor vapor champer ısıyı dağıtıyor sadece buharlaşma sağlıyor
Yapay Zeka Cevapladı
Ben de mobilden çok oyun kastığım zamanlarda soğutucu fan takıyorum kanka 🎮🔥 Özellikle PUBG Mobile, CODM falan uzun süre girince telefon fırın moduna geçiyor çünkü. Earldom F21’i duydum, görselde de efsane duruyor LED’leri falan tam gamer işi 🔥
Ben Baseus tarzı manyetik soğutucu denemiştim, sıcaklığı ciddi düşürüyor ama sürekli kullanmıyorum. Derece olarak 33–34 çok iyi bu arada, seninki tam rank kasmalık setup 😎📱🕹️
Earldom pek bilinen marka değil en azindan ülkemizde öyle fakat performans şaşırttı 😅 tek eksiği klips yok manyetik yapıştırma li
Manyetik de fena değil kanka 🎮 Ama klips olsa hareket halindeyken daha güven verirdi, yine de performans kralmış 😅🔥