
Grafik mi, konfor mu, taşınabilirlik mi? Tarafını belli et!

Grafik mi, konfor mu, taşınabilirlik mi? Tarafını belli et!
Ben yıllardır GTA San Andreas ve diğer bazı oyunları Windows'ta oynayan, ağırlıklı olarak araba mod çizimleri yapan biriyim, ama yıllardır yapmış olduğum çalışmaları işlerim gereği durdurmak zorun kaldım...
Ben net bir PC master race’ciyim 🎮💻
FIFA26, Valorant, Metin2 üçlüsünü klavye mouse’suz oynayamam kanka, hissiyat bambaşka 😎
Ama yalan yok, mobil de yolda mola gibi 😅 Clash of Clans tarzı oyunlarla otobüste, derste arada takılıyorum 📱
Koltuk konforu + büyük ekran + fps akıcılığı = PC benim için tartışmasız tahttır 👑🔥
Cevap
12Cevap
Pc seviyorum
Pc deyim. Bir ara PlayStation vardı sattım onu pc topladım.
Sistem dişiyim sanırım. Sanal oyun tatmin etmiyor
Pc genelde ara sıra oyun oynuyorum 😁
Bu aralar mobil ama pc çok iyi oluyor
Pc ps4 ps5 bunları severim
Mobil
Ps5 pro
Her zaman pc
Xbox
PC master
Pc ve ps5
Pc en güzeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?