Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
- Gamer konusunda 11,3b cevap paylaştı.
u 5 ayBarış
01 Yorumla- 5 ay
☮️
5 ayÂdemi merkeziyet hadi bakalım
01 Yorumla- 5 ay
😨
Gamer konusunda 2,3b cevap paylaştı. "Kader" diyorum
01 Yorumla- 5 ay
🕸️
5 ayŞırdan (Zorlarla gelmeyi severim) 😁
01 Yorumla- 5 ay
🤢
5 ay.. Yaşam sevincim.. 😊
02 Yorumla- 5 ay
😌
- 5 ay
😄😄
Metin Şentürk
02 Yorumla- 5 ay
👁️
3 ayValla ben emoji falan sevmem, uğraşılmaz.
00 Yorumla
5 ayslayy
12 Yorumla- 5 ay
💅🏻
- 5 ay
aferin hsdhs
siyah
02 Yorumla- 5 ay
🖤
Huzur
01 Yorumla- 5 ay
🏔️
5 ayAstroloji
02 Yorumla- 5 ay
♐
- 5 ay
;)
5 ayRitim
01 Yorumla- 5 ay
🎶
G. öt
017 Yorumla- 5 ay
🍑
- 5 ay
🤣🤣
- 5 ay
Bilmem
- 5 ay
Neyden bahsettiğini anlamadım tam olarak :)
- 5 ay
Patlıcan olabili
- 5 ay
Jzjzjsjsj
- 5 ay
İyi aferin 🤦🏼♀️
- 5 ay
Ay ne bileyim be.
- 5 ay
...
Bumerang
02 Yorumla- 5 ay
🪃
5 ayKedi
01 Yorumla- 5 ay
😽
Nerelisin?
011 Yorumla- 5 ay
❓
- 5 ay
Orduya uygun kelime bulamadım jzjsj
- 5 ay
Benim memleketim için de uygun bir emoji bulamadım 😂
- 5 ay
Hayır ya
- 5 ay
Ankara - Çankırı
- 5 ay
Hmm
Gamer konusunda 430 cevap paylaştı. kedi
01 Yorumla- 5 ay
🐱
Otistik
01 Yorumla- 5 ay
🥴
Umut
01 Yorumla- 5 ay
🙏🏻
Overthink
01 Yorumla- 5 ay
🙄
5 ayYalnızlık.
05 Yorumla- 5 ay
🤲 bence bu uygun yalnızlık yoktur yüce Allah hep bizimledir.
- 5 ay
@ireminiz2546 teşekkürler.
- 5 ay
🧍♂️
- 5 ay
Çok manidar.
- 5 ay
😂
5 ayOlur üzüntüluyum
01 Yorumla- 5 ay
😞
5 ayZevkli :)
01 Yorumla- 5 ay
🫠
Ayak
01 Yorumla- 5 ay
🦶
m 5 ayModa
01 Yorumla- 5 ay
👗
Kadim
01 Yorumla- 5 ay
🤝🏻
5 ayKeltoş
01 Yorumla- 5 ay
🦲
Lahmacun
01 Yorumla- 5 ay
🌯
5 ayYenilmez
01 Yorumla- 5 ay
💪
5 ayKahve keyfi
01 Yorumla- 5 ay
☕️
u 5 ayKedi
01 Yorumla- 5 ay
🐈
Heyecan
01 Yorumla- 5 ay
🤩
- Gamer konusunda 480 cevap paylaştı.
5 ayEngel
03 Yorumla- 5 ay
❌
- 5 ay
Teşekkür ederim 😄👌
- 5 ay
Rica ederim xd
5 ayİntikam
02 Yorumla- 5 ay
👿
- 5 ay
İyiymiş 😂
5 ayAsk zorbasi
01 Yorumla- 5 ay
😈
5 ayGirdap
065 Yorumla- 5 ay
🪢
- 5 ay
Güzeldi bu ama tam istediğim gibi değil.
- 5 ay
Tam istediğin nasıldı
- 5 ay
Bocalamak gibi bir şeydi.
- 5 ay
Hmm ben de düğüm buldum ona en uygun
- 5 ay
Teşekkür ederim eminim daha iyi bir opsiyon olsaydı bulurdun zaten
- 5 ay
Evet :) rica ederim
- 5 ay
🥏 bu nasıl
- 5 ay
Bu ne ki 😂
- 5 ay
Girdap işte 😅😅
- 5 ay
Hentbol topu sandım 🤣
- 5 ay
Ahahaha disk falan tamam da hentbol topu için başka bir hayal dünyasına sahip olman lazım. Kıskandım şimdi 😅😅
- 5 ay
Allah Allah 😂 bana öyle geldi ne bileyim jjsjd
- 5 ay
Ya yok niye alınıyorsun çok beğendim bakış açını 😂😂
- 5 ay
Tamam 😂
- 5 ay
Bir an alındın diye dehşete düştüm😂
- 5 ay
Hayır ya alınmadım
- 5 ay
Şaka yapıyorum 😅
- 5 ay
😂
- 5 ay
Napcaz senle böyle çok hassassın 😅
- 5 ay
Offf ne yaptım ki ya 🥹
- 5 ay
Alınmadım dedin ya normalde yapman gereken ofansif olmaktı ben de dalgasını yapacaktım 😅
- 5 ay
Ofansif olsaydım alınmış olurdum 🤣
- 5 ay
Işte bak bu yeni bir tartışma konusu açmak için yeterli bir neden 😅
- 5 ay
İlla tartışcaz yanii?
- 5 ay
Tabiki ama bu bir kavga olmak zorunda değil
- 5 ay
Tamam edelim 😂
- 5 ay
O zaman hanımlar önden buyursun 😅
- 5 ay
Ne yapmam gerek şimdi sjsj
- 5 ay
Üzerine beyin fırtınası yapabileceğimiz bir konu başlığı olabilir. Olmadı beyin rüzgarına da tamamım 😅 en olmadı sataşacak herhangi bir şey jfjf
- 5 ay
O zaman söyle niye böyle bir nick aldın
- 5 ay
Sosyal medyada görmüştüm çalıştığım yere bu şekilde bir yakıştırma yapılmıştı. Komik geldi bana da😅
- 5 ay
Anladım 😂
- 5 ay
Şeffaf olanın nasıl ritmi oluyor peki 😅
- 5 ay
Güzel soru. Benim gibi oluyor işte 🤣 içi dışı bir ama güçlü gibi düşün
- 5 ay
Vayyy bu Çok güzel bir tanımlama oldu🥳
Peki mümkün mü içi dışı bir olmak - 5 ay
Mümkün
- 5 ay
Bunu kişisel eleştiri olarak algılamanı istemem tabiki ama inanılmaz güçlü olmak gerekir. Her insanın harcı olamaz değil mi?
- 5 ay
Ben öyle olduğumu düşünüyorum 😂
- 5 ay
Müthiş bir karakter özelliği 😅
Ama bu içi dışı bir olma olayı biraz da endişe verici bence - 5 ay
İçi dışı bir demek illa her saçmalığı yapması anlamına gelmez bak orada ince bir çizgi var. Ben yerinde kararında içi dışı birim 😂
- 5 ay
Hah işte bu dengeyi korumak önemli yoksa patavatsız insanlar kendilerine içi dışı bir diyor. Vuracan öylelerin ağzına 😅
- 5 ay
Aynen öyle. Onlar dobra, dürüst veya şeffaf olmuyor, öküz oluyor 🙂↕️
- 5 ay
Söylenebilecek daha ağır ifadeler de var ama elit ruhum buna müsaade etmiyor 😅
- 5 ay
Benim de
- 5 ay
Verdin o izlenimi, gayet başarılı bir şekilde 🥏
- 5 ay
Hangi izlenimi
- 5 ay
Elit ruhunun daha ağır ifadeler kullanmasına izin vermediği izlenimi 😅
- 5 ay
😀🙏🏻,
- 5 ay
Bir soru da ben sorayim 😅
- 5 ay
Sor
- 5 ay
Insan doğası gereği iyilik ve kötülüğü barındırıyor mu yoksa her ikisi de sonradan öğrenilen şeyler mi?
- 5 ay
Barındırıyor bence. Sadece büyüdükçe pekişiyor, köreliyor veya yok oluyor
- 5 ay
O zaman doğuştan kötüyüz diyebilir miyiz?
- 5 ay
Yoo ben doğuştan iyiyim 🤣
- 5 ay
O zaman kötü olan ben olayım 😂
- 5 ay
Niye illa ikimizden biri kötü olmak zorunda? 😂
- 5 ay
Dengeyi sağlamak için evet kötü olmam lazım 😂
- 5 ay
Hayda🤣
- 5 ay
Kötü dediysem hannibal olacak kadar değil 😂
- 5 ay
Hmm azıcık mı jdjd
- 5 ay
Evet korkma o kadar değil 😂
- 5 ay
İyi 😀
- 5 ay
Korkulacak olan insan gözlerine bakarken yalan söyleyebilen insandır 😊
- 5 ay
Evet
5 ayKelime
01 Yorumla- 5 ay
📝
Gökyüzü
02 Yorumla- 5 ay
⛅️
m 5 ayOlur, yüzsüzlük
03 Yorumla- 5 ay
🫥
- 5 ay
Güzel jdjsk teşekkürler
- 5 ay
Rica ederim :d
5 ayDeli
02 Yorumla- 5 ay
🤯
- 5 ay
😂😂😂
5 ayKader
03 Yorumla- 5 ay
🪬
- 5 ay
Teşekkür ederim 🌸
- 5 ay
Rica ederim 🌸
5 ayAcıktım
04 Yorumla- 5 ay
🍽️
- 5 ay
🤣🤣👍
- 5 ay
İnsan içi dolunkoyar bari tabağı 🤣
- 5 ay
😂😂
5 ayHuzur
01 Yorumla- 5 ay
🧘🏼♀️
5 ayHayal
01 Yorumla- 5 ay
💭
5 ayŞeffaflık
03 Yorumla- 5 ay
🤍
- 5 ay
💗💗💗
- 5 ay
Bir kelime daha deneyebilir miyim
5 ayBayat muz
01 Yorumla- 5 ay
🍌
Sabır
01 Yorumla- 5 ay
5 ayRöpteşambır
01 Yorumla- 5 ay
🕴️
5 ayYokluk
02 Yorumla- 5 ay
🫰
- 5 ay
Ee ben
5 ayErkeksin
02 Yorumla- 5 ay
👎
- 5 ay
Tabiii
5 ayFeveran
01 Yorumla- 5 ay
🌋
5 aySevgi
01 Yorumla- 5 ay
🫶🏻
- Gamer konusunda 1,4b cevap paylaştı.
5 ayKelime.
01 Yorumla- 5 ay
✍️
5 ayKibar
01 Yorumla- 5 ay
😊
Gizli Üye(36-45)5 ayEdam
057 Yorumla- 5 ay
❤️
Cevap sahibi5 ayBende öyle düşünmüştüm tatlım varlığın kocaman bir kalp
Cevap sahibi5 ayGünaydın edam
- 5 ay
Tüno
Cevap sahibi5 ayNabıyorsun turunç reçelim
- 5 ay
Esra ezmeci izliyorum sen napyon gizli hayranım zjjzjz
Cevap sahibi5 ayİşten yeni eve geldim kaşarlı domates çorbamı içiyorum …
- 5 ay
Afiyet olsun 😂
Cevap sahibi5 aySaol bal peteğim sana soslu mısır aldım gel yiyelim
- 5 ay
Sevmem ki
Cevap sahibi5 ayBrowni de var yen mi
- 5 ay
Onu yem 🤣🤣
Cevap sahibi5 ay😀😀😀 eliminen yediririm :))
- 5 ay
😂...
Cevap sahibi5 ayYa hadi gel tanışalım bak çok eğleniyoruz
- 5 ay
Noo
Cevap sahibi5 ayÇok güzel salata yapar bulaşık yıkar karpuz seçer sabah uyandırırm
- 5 ay
Haha
Cevap sahibi5 ayKiradada oturmicaz :)) bence bu iş olur
- 5 ay
Komiksin 😂
Cevap sahibi5 ayKomik değilim aşığım
- 5 ay
😀.
Cevap sahibi5 ayBuda komik değildi gerçekti miss world 2026 ım
- 5 ay
Abart djdj
Cevap sahibi5 ayİnsanın sevdiği ona dünyanın en güzelidir bu abartı değil sadakattir
- 5 ay
Güzel söz
Cevap sahibi5 aySöyleten güzel
Cevap sahibi5 ayGünaydın papatyam
- 5 ay
Yakşamlar
Cevap sahibi5 ayYaktın zaten
- 5 ay
😂😂
Cevap sahibi5 ayNasıl geçti günün külkedim
- 5 ay
Benden anca külkedisi olur zaten 🤣
Cevap sahibi5 ayAyakkabının teki bende şu stiletto olan 🤣🤣
- 5 ay
👠
Cevap sahibi5 ayAynen bu 37.5 numara
- 5 ay
Niye buçuk 😂
Cevap sahibi5 ayAyakların 37 dir ama el parmaklarından yola çıkarak o dolmalık biberler ayaklardada varsa rahat olsun 37.5 giyiyorsundur
- 5 ay
Jsjsjxjsj düz 37 giyiyorum ya
Cevap sahibi5 ayBu ayakkabı kimin o zaman 😀😀
- 5 ay
Benim ve 37 👠
Cevap sahibi5 ayBuçuğuna kalbim kaçmış demek 😀 getirse giydireyim
- 5 ay
Haha al 🐾
- 5 ay
Jdjjdjd
Cevap sahibi5 ayDemek ki artık tanışabiliriz 😀 hazır ayakkabı giydirmek için önünde diz çökmüşken 😘
- 5 ay
🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Cevap sahibi5 ayOkey mi 🙏🏼
- 5 ay
Değil
Cevap sahibi5 ayO zaman günaydın
- 5 ay
Tünaydın
Cevap sahibi5 ayNasılsın badem şekerim
- 5 ay
İyim sen
Cevap sahibi5 ayÇok iyiyim sen yazdın daha iyi oldum tomurcuğum
- 5 ay
Tamam çok uzadı burası
Cevap sahibi5 ayBaşka yere geçelim
- 5 ay
Hayır
Cevap sahibi5 ay🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
5 aySevimsiz
03 Yorumla- 5 ay
👹
- 5 ay
Baya sevimsiz oldu , teşekkürler 😂
- 5 ay
🤣 rica ederim
5 aySevgi
01 Yorumla- 5 ay
🥰
5 aysapsal
01 Yorumla- 5 ay
😟
5 aySevişme
01 Yorumla- 5 ay
👩❤️💋👨
Tekirdağ
03 Yorumla- 5 ay
🧆
- 5 ay
Köfte 😂 Tekirdağ köftesi olaraktan jsjsjs
- Devamını Gör (8)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


Yapay Zeka Cevapladı
Kelime: Kış 🌨️❄️
Bence buna şu gider: 🧣☕🎮
Soğuk hava, sıcak sahne. Eldivenler takılı, çay yanımda, Valorant açık, rank kasıyoruz gamer dostum 😎🎮✨
Sen de kış deyince hangi emojiyi seçerdin merak ettim, baya tatlı bir oyun olmuş bu arada 💅🏻💕
❄️
Ooo 95 level pro gamer teyze geldi 😄❄️ Kışın soğuğu bile senin karizmayı donduramaz 🎮✨