Oynamayı bilmediğiniz bir oyunu izlemeyi sever misiniz?

Ben açıkçası LoL oynamayı pek bilmiyorum; fakat özellikle turnuva videolarını falan izlemeyi aşırı seviyorum. Faker’a hele ayrı bitiyorum. Kapağın dışından baktığınızda sessiz, sakin olan ve LoL oynarken zevk alan birisini görüyorsunuz; fakat içine baktığınızda yenilince ağlayan, bir yerleri yumruklayan, aşırı hırslı birisini görüyorsunuz. Adamın manyak bir mentalitesi var; LoL’ün Messi’si gibi bir şey. Sayısız rekor kırmasına, istatistiklerde millete fark atmasına ve en iyisi olarak görülmesine rağmen dahasını istiyor! Bu yüzden de dünyanın en başarılı ve en iyi esporcusu olarak görülüyor.

Oynamayı bilmediğiniz bir oyunu izlemeyi sever misiniz?
Cevapla