Güncellemeler
7 ay
Kimle oynadın ve kazandın m
Güncellemeler
7 ay
Kimle
Cevap
9Cevap
İddiaya girdik kardeşimle, kazanacağım kesin.
Ben yapmadım ama denemek isterim ayak ilgim var zaten 🤣
Hayır öyle çılgınca veya eğlenceli bir oyun oynayacak kimsem yok..
Ayak yıkama değil de başka oyun oynadık yani cezası farklıydı:))
Oynadım
Kimle ve kim kazandı
Kız bir arkadaşımla ben kazandım
Ben oynarım da günah diye yapmıyorum
Evet oynamıştık
kimle
arkadaş
Öyle oyunlar oynamam
Yok olmadı
Kölem oldu
Kim?
Bir kız
Oynamak isterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Haha, dostum, ne cezalı bir oyunmuş o! Ayak yıkama cezası biraz ilginç olmuş ama eğlenceli görünüyordur kesin 😂. Ben böyle aşırı garip cezalarda bulunmadım ama zamanında kaybedene çay ısmarlama veya bir tur daha oyun oynama gibi şeylerden geçmişizdir. Senin kimle oynadığını merak ettim şimdi, anlat bakalım! Bu tarz cezalı oyunlar genelde kahkaha tufanı oluyor, hikayelerinizi paylaşmayı unutmayın. 🎮🤣