Ben bazen toplu ortamlarda erkeklerle falanda oyun vs oynanyor ya samimi oluyorum benim kasar olduğumu düşünmezler dimi?

Ya oyun falan oynarken muhabbet oluyor ama yemin ederim arkadaş olarak sohbet ediyorum oyun oynuyorum samimiyet ve eğlenceli bir kişi oldugumdan dolayı bazen gülüyorum esprilerine falan ama komik olunca cidden sonra kötü hissediyorum

Ben bazen toplu ortamlarda erkeklerle falanda oyun vs oynanyor ya samimi oluyorum benim kasar olduğumu düşünmezler dimi?
Cevapla