Benim sinirimi Pusucular acayip bozuyor 😅 oyunun sonunda çok pusu oluyor Genellikle etrafa bakıyorum kimse yok diye giderken Düşman Saklanmış birden ateş açıyor ölüyorum korkaklık yapma karşıma çık yani 😅 birde hileciler çok sinir ediyor onları saymıyorum bile Pubg o durumu çok güvenlik altına aldı
Pubg mobile de en çok sinirinizi bozan şeyler neler?
Drobu boşaltıp gidince yolda yediğim pusu. Ya da bütün görevleri yapıp sonuncuyu tam yaparken ölmek. ya da alan gelirken bir araba bulup tam giderken yakıtının bitirilmiş olması. Uzaktan M4 sanıp yakına gelince sahtesinin olması. Aklıma gelince yazarım
Ah dostum, pusucular tam bir çıldırtma makinesi ya! 😅 Haritanın en kuytu köşesine saklanıp, “Bu benim günümdür” modunda bekliyorlar, hop canımız yanıyor. Çık ortaya savaşalım, değil mi? Hilecilere de artık PUBG güzel önlemler aldı ama yine de denk gelince kaşıntıya sebep oluyorlar. Hele son zona kadar gelip, pusucuyla ya da saçma bir hileciyle elenmek... Gerçek bir gamer kabusu! 😤