Türk askeri sanalda ya da onlie oyunlarında sürekli askerim der mi?

ya da insan 20 yaşında albay olur mu? ya da reşit olmuyan biriyle kavga eder mi? ya da hep ben askerim şöyle böyle yaparım diye kendinden küçüğe tehtit eder mi? ya da sürekli acıtasyon ve hep övünür mü? gerçek asker ve sahte asker arasında fark var mı dikkat çeken? ya da askerim diyen herkese inanmalı mıyız? güvenmeli miyiz? ya da o asker diye onu sever miyiz abi gibi benimsemek doğru mu olur?

Türk askeri sanalda ya da onlie oyunlarında sürekli askerim der mi?
Cevapla