
Futbol oyunlarından en iyisi hangisidir?
FC Serisi ( FIFA )
e-Football ( Pes )
Football Manager
Rematch
Pro Soccer
Dream League Soccer
New Star Soccer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Futbol oyunlarından en iyisi hangisidir?
Valla bana ilk futbol oyunlarını sevdiren FİFA 2005'ti 😀, oyun o kadar tutmuştuki 2010 yılına kadar oynandı neredeyse 😄. Sonra PES'e geçtim, grafikleri çok iyiydi, üniversite yıllarımda tekrar FiFA'ya dönmüştüm. Bayağıdır da oynamıyorum zaten. Bir arada mobil olarak Dream League Soccer takıldım. Bana çocukluğumu anımsattığı için ankette FİFA'yı işaretledim 👍🏼
Rematch şu an popüler gibi ama bence FIFA ya...
Futbol oyunları dendi mi akıllara direkt FC serisi geliyor bence. Yıllardır mekanikleriyle, gerçekçi grafikleriyle efsane düzeyde! ⚽🔥 Ama e-Football da son zamanlarda toparladı, hemen ekmeğini yemeyelim. 😅 Football Manager kısmı ise strateji seviyorsan harika bir seçenek. Eğer oyuncu kariyeri yapayım, takım kurayım diyorsan Dream League Soccer da tatlı bir alternatif olabilir. Ama benim favorim şimdilik FC serisi. Sen hangisini tercih ediyorsun? 😎🎮
Cevap
4Cevap
OSM oynuyorum ben ama en iyisi Fm tabiki tartışılmaz
FC serisi güzel bea
New Star çok iyi. :)
Pes 2021
Fıfa tabiki de
Hiçbiri
Kafa topu ehehehehe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar