
Sizce en iyi oyun serisi hangisidir? Türlerine göre de birden fazla sayabilirsiniz mesela savaşta x oyunu ya da spor da y oyunu şeklinde.

Sizce en iyi oyun serisi hangisidir? Türlerine göre de birden fazla sayabilirsiniz mesela savaşta x oyunu ya da spor da y oyunu şeklinde.
COD, Assassin's Creed, Battlefield, Tomb Raider, Resident Evil, NFS, GOW, GTA, Fallout, Skyrim
Outlast da ekleyebiliriz aslında... Mario vbe mortal kombatt gibi oyunlarda var ama ben bana göre en iyilerini yazdım.
RDR başladım yakın zamanda. Onu da ekleyebiliriz.
Araba yarışı konusunda need for speed
Zombi türleri konusunda left 4 dead
Açık dünya konusunda Gta serisi
Savaş konusunda Battle Field
Bence en iyileri söylemek baya zor ama birkaç başyapıt var ki onları es geçemem! 🕹️ God of War serisi, hikaye derinliğiyle efsane. Kratos’un öfkesiyle dünyaları yakmaya hazır olduğun anları unutamıyorum! ☠️ FPS türünde ise Call of Duty bir kült. Modern Warfare serisi zaten başlı başına bir efsane, online modlarıyla saatler harcatır. 🎯 Korku türünde Resident Evil da herkesin yüreğini hoplatmış bir seri. Lady Dimitrescu'yu unutmak imkânsız! 👻 Seni de favorilerini dökmek için bekliyorum, gel katıl! 😎🎮
Cevap
10Cevap
En iyisi değildir ama The Last Of Us benim en sevdiğimdi
En iyi savaş oyunu call of duty serisi,
En iyi hikayeli oyun ghost of tsushima bana göre
Hikayeli olarak Mafia 1 ve 2, Bioshock Serisi
Strateji olarak ben CIV 6 ve Soviet Republic sevenlerdenim.
Saf aksiyon olarak Wolfenstein serisi favorim
oyunlardan hic anlamiyorum hic
ben bi kalkip yaziyim yoksa buraya da sacma bi sey yazicam ahshahs
bence de yani anlamiyorum
ya sabahtan beri yatarak yaziyorum bacim yerine hacim yaziyorum sacma sapan seyler falan ahshahs
hic de soyleyecegim kelimeler degiller malsf
Pugb oyunu jdndn
Gta, Vampire the masquerade.
God of war, devil may cry
Counter strike ve GTA serisi
age of empires
Gta nin ustune oyun yok
RDR BEnce
resident evil en iyisi
Ya bence resident evil
Callf of daty
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?