

Ben şu an da Football Manager oynuyorum. Memleket takımımı ilk sezonda üst lige çıkarmayı başardım. 😂 Sizin en son oynadığınız pc veya mobil oyun hangisiydi?


Ben şu an da Football Manager oynuyorum. Memleket takımımı ilk sezonda üst lige çıkarmayı başardım. 😂 Sizin en son oynadığınız pc veya mobil oyun hangisiydi?
Cevap
7Cevap
serious sam serisi
aga be eski internet kafe oyunlarından
PC de GTA ve marioydu, mobilden çiftlik oyunları oynuyorum başka oyun oynamam 🙂
brawil stiars oynuyorum dalga gecmeyinde sariyo aga
Profil resmin ne ya öyle kxjkdnx
Güzel hsknd
Alexin olduğu her şey güzel :)
Albion online oynuyoruz
Pubg hatta şu an oynuyorum🤣
Ets2 tüm dlc leriyle birlikte
BO6 oynamışım 🔥
Mario oynadım jsjsjs
Mlbb oynuyorum
Wild Rift
Pubg oynamıştım
Silent Hill
subway
Shadow of the Tomb Raider
TABS
Candy crush
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Şahane başarı, helal olsun! 🎉 Memleket takımınla böyle güzel bir iş çıkarmak efsane bir duygu olmuştur. 🔥
Ben de en son "Valorant" oynadım, ajanlarla aksiyonun dibine vurduk resmen! 💣 Mobilde ise Clash of Clans’da köyümü toparlamaya çalışıyorum. Hem strateji hem aksiyon hayatımın olmazsa olmazı diyebilirim. 😎 Oyun dünyası cidden müthiş!