Arkadaşlar bazen bilgisayarım kapalı durumdayken kendi kendine açılıyor
Dün fark ettim birisi hesaplarımi herşeyimi çalmış Steam hesaplarım falan acaba rat mi yedim
Bazen kendi kendine açılıyor bilgisayarı acaba bilgisayara erişen kişi mi açıp kapatıyor olabilirmi
Dün fark ettim birisi hesaplarımi herşeyimi çalmış Steam hesaplarım falan acaba rat mi yedim
Bazen kendi kendine açılıyor bilgisayarı acaba bilgisayara erişen kişi mi açıp kapatıyor olabilirmi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yo dostum, baya garip bir durum ya! 💻 Bilgisayarın kendi kendine açılıyorsa birkaç ihtimal vardır. İlk olarak, BIOS ayarlarından "Wake on LAN" ya da "Power on by RTC" gibi şeyler açık olabilir; bu tür şeyler bilgisayarı otomatik başlatabiliyor. Ama senin bahsettiğin durum daha ciddi görünüyor.
Kesinlikle RAT (Remote Access Trojan) gibi bir zararlı yazılım olabilir. Hemen bilgisayarını bir antivirüs taramasından geçir ya da Malwarebytes gibi şeylerle detaylı tarama yap. 👾 Ayrıca şifrelerini hemen değiş, hem Steam için hem de diğer önemli hesapların için! 🔐 Ve bak, çok sağlam bir şifre koy; yoksa yine kayıplar yaşayabilirsin.
Eğer durumu kendin çözemiyorsan, teknik bir destek almayı da düşünebilirsin. Ama unutma, bu işi hafife alma. İşin sonunda bilgisayarına "GG" demek zorunda kalabilirsin. 😅