Oyunda konuştuğum bir kız var hergun instadan konuşuyoruz ama oyuna girerken başkalarıyla konuşmasını kıskanıyorum ne yapmam lazim?

Dediğim zamanda biraz rahat ol diyor. Ama benim ile olan kızın baskalariyla konuşmasını istememekden doğal bir şey var mı?

Oyunda konuştuğum bir kız var hergun instadan konuşuyoruz ama oyuna girerken başkalarıyla konuşmasını kıskanıyorum ne yapmam lazim?
Cevapla