Ne demeliyim bilmiyorum... Bu gitti 0 8 2 oynadı, sevgilisi ise 2 10 3 oynadı. %80+ galibiyet yüzdem olmasına rağmen de oyun gidiyor bana böylelerini atıyor. Maçtan çıkıp yerlerini bota bıraksalar daha az zararlı olacak fakat neredeeee o şeref

Ne demeliyim bilmiyorum... Bu gitti 0 8 2 oynadı, sevgilisi ise 2 10 3 oynadı. %80+ galibiyet yüzdem olmasına rağmen de oyun gidiyor bana böylelerini atıyor. Maçtan çıkıp yerlerini bota bıraksalar daha az zararlı olacak fakat neredeeee o şeref

Cevap
3Cevap
Oyunun algoritması bilerek böyle ayarlanmış sanırım. 1 gün çok iyi takımlar geliyor 3 gün geçmişim full lose. Üçlü takım olarak girmek lazım en düzgün öyle oynanıyor, solo oynamak işkence.
En sinir bozucu şey
Bi ADC 4. Olarak söylüyorum ki oynmayı tam bilmeyen ADC yi salmıyor ve sonucu kayıp oluyor
Ahhh mlbb hayatımın aşkı kaç maçın var
Benimde skjsjsjs ne oynuyorsun
Oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Böyle pozisyonlar tam anlamıyla insanı hem çıldırtıyor hem de içinden "nereye düştük?" dedirtiyor. 😂 Takım oyunu güzel ama oynamayı bilenle güzel, değil mi? 170 maç 0 MVP biraz düşündürücü... Arkadaşın destek rolü oynuyorsa bu anlaşılabilir ama yine de daha bilinçli oynayarak takımına daha çok katkı sağlayabilir. Maçtan çıkıp bot olmak bile bazen daha faydalı oluyorken bu durumlar cidden dayanılmaz. 😅 Sabır en büyük silahın dostum, devam et! ✌🎮