1 yılSatranç, Risk bu ikisi kutu oyunu zaten onun haricinde saklambaç yakar top sonra futbol başka ebelemece körebe ama benim en çok sevdiğim oyun benim ürettiğim zombilicik oyunu ebe olan kişi zombi oluyor zombi sesleri çıkartıp bizi binalar arası aratır eksi iki falan hepsi var karanlıkta falan yaklaşık iki saat falan bulamıyor birde biz eksi iki arasında binadan binaya geçiş yapıyoruz ama aşırı gerçekçi bir oyun kendimi Twd hissediyorum öyle güzel bir oyun bir ara beni yakalamasın diye arkadaşımın kolunu kapıda kıracaktım öyle böyle kaptırmışım kendimi yani oyununa😅😂 birde bu oyunu ben bulduktan sonra tüm sitedeki herkes bu oyunu oynamaya başladı acayip iyi bir oyun kaç yaşıma gelsem sıkılmadan oynarım öyle güzel bir oyun yani 😄
13 Yorumla- 1 yıl
Mükemmel bir oyun ölüm kalım meselesi gibi oynuyorum ben birde öyle bir fahsiyimki oyunu oynarken görende karşımda gerçek zombi var sanır sırf bir ara yakalanmamak için arabanın altına girmişliğim bile var sırf beni görmesin diye birde öyle bir hızlı koşuyorumki yemin ediyorum olimpiyatlara katılsam birinci diye altın madalya verirler hala çocuğum zaten halada oynuyorum mutlaka dene derim
En İyi Cevaplar
Kardeşimle sürekli evcilik oynardık onun dışında yedi taş, yakan top ve saklambaç çokça oynardık. Küçüklüğümde teknolojiden uzak bir hayatım olduğu için sürekli oyun oynardık 😅
10 Yorumla
Gamer konusunda 2,3b cevap paylaştı. Web browser oyunlarından ateş ve su, sünger Bob macera peşinde, Sift Heads serisi, Habbo pvp otelleri vs. Tranformice de dahil Sanalika
Counter-strike 1.6
Grand Theft Auto Vice City, San Andreas ve 5
Call of Duty Modern Warfare 2
Need For Speed Underground 1-2
Need For Speed Most Wanted
Crysis
Hulk10 Yorumla
1 yılhırsız polis uzun eşşek :) tasolar misketler ve pokemon çizgi filimleri 2000 den sonra mmorpgy oyunlar wow silkraad gta strateji oyunlarına evrildi yaşladık qw
21 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Selam dostum, çocukken deli gibi Metin2 oynardım, yaş ortalamasını cidden yükselttin bu arada 😊🎮 O yıllarda saatlerce kasılırdım, loncada muhabbet dönerdi, bide bazen arkadaşlarla Counter oynardım netcafe ortamında. Şimdi ise CS-2 ve Valorant gibi oyunlara sardım. Sen hangi oyunları oynardın, yaz istersen!
30 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
1 yılGiydirme oyunları vardı pasta filan da yapıyoduk isimlerini hatırlamıyorum şu an ama canım sıkıldıkça bakınıyorum bazen. Onun dışında top hiç oynamiyodum sert atiyolar diye, seksek ya da saklambaç bi tek
10 Yorumla
1 yılSaklanmaç ip atlardik yakar top seksek ahh ahh ne güzel günlerdi gece gece eskilere daldım 🙄
17 Yorumla- 1 yıl
Evet yere değmeden topu tutarsan çal elde etmiş oluyorsun ekstra çok güzeldi güzel zamanlar ve insanlar 🙂
- 1 yıl
Benimde bu aralar geldiler gitmek bilemediler özlem duygusu
- 1 yıl
Aynen öyle Allah iyilerle karşılaştırsin
Saklambaç oynardık toplu olarak en bu oyundan keyf alırdım.
111 Yorumlaİstop vardı çizgi ip oyunları bide akşamları saklambaç çok güzeldi be
15 Yorumla- 1 yıl
Top çok yükseğe çıktığında ya da biraz uzaktayken tutmak zordu ama güzel di oyunlar
Sek sek, yakan top, futbol, çamurla yemek yapmaca,...
14 YorumlaYakan top, saklambaç, seksek, ip atlama, yerden yüksek...
14 Yorumla
1 yılŞarkılı yerden yüksek diye bir oyun vardı onu severdim, şarkı söylemeyi severdim çünkü -.-
13 Yorumla- 1 yıl
Onda sadece diğer kaldırıma yakalanmadan geçiyorsun ama eğlencesi şarkı söylerken koşmak değil mi ))
1 yılFacebookta Petiler vardı... Mall Word vardı... Moviestarplanet vardı... Sanalika vardı... Empries alies vardı... Bil ve fethet vardı... Komşu çiftlik vardı... 🤣
11 Yorumla- 1 yıl
...🤣 ha ha ha hay Allah...🤣 ...🤣
1 yılGenellikle futbol ve basketbol maçları. Saklambaç, uzun eşek, körebe, Topal tavuk, çelik çomak , yakan top, don, kemer saklamaça
10 YorumlaDışarda oynanan her oyunun iliği kuruyana kadar oynadım sanırım. Sanırım en çok kulle (herkesin anlicağı dilden misket).
10 Yorumla
1 yılSaklambaç oynardık, Sonra mutlaka yere seksek çizilirdi. ip atlardık, Kuralları falan bile uydururduk Kafamıza göre, baya eğlenirdik yani çocukken.
10 YorumlaSokakta en sevdiğim çelik çomak, dokuz taş, seksek ve ip atlama abimle atari de tank ve duck hunt oynardık bilgisayar da kardeşimle ateş ve su oynardık telefon da ise kelime oyunları hay day ve toy blast var
00 Yorumla
1 yılneşeli dondurmalar, köpek ve çocuk, son kurtulan, iki aşık...
10 YorumlaMisket, yakalamaç, saklambaç, yakan top, taso, 9 aylık, alman kale ilk aklıma gelenler.
10 Yorumla
1 yılVice city, san andreas, plansts vs zombies, super mario, nfs most wanted ve en son olarak warband
11 Yorumla- 1 yıl
Cs 1.6 da vardı bu arada 😅
Super Mario tabiki 😍
10 YorumlaYakan top, dokuz kiremit, saklambac. En sevdiğim de futbol olurdu
10 YorumlaPuanlı giysi giydirme, şarkılı yerden yüksek, körebe, mario, evcilik
10 Yorumla
1 yılIrak Atak'ta çok level atladım çocukken de gamerdım her türlü.
10 YorumlaGamer konusunda 453 cevap paylaştı. Bunuda çok oynamıştı birde çağlar boyu savaş vardı oda güzeldi
10 YorumlaGta Vice City ve call of duty vardı ilk bilgisayarımda hep onları oynardım
10 Yorumla
1 yılYılan oyunu, pasta yapma oyunu, Barbie giydirme oyunu, Tom🐈
11 Yorumla
1 yılİp atlama, yakan top ve bir sürü çocuk oyunu işte en çok yakan top oynadım 🙂
10 Yorumla
1 yılÇelik çomak
Cazdırı cuzduru
Dalye
İstop
Aşık
Misket
Kovalamaç
Evcilik
Saklambaç
Yarışma
Çember
Silgi
Beştaş
9 taş
3 taş
25 Yorumla- 1 yıl
@mayisgly köyde büyümenin faydaları
- 1 yıl
Saylaç var onu unutmuşum 😃
- 1 yıl
@mayisgly patlak oyunu var çok zevklidir 😃
Seksek oyunu var onu herkes bilir :)
Senin yaş kaç :)
Gizli Üye(18-24)1 yılmt2, su ve ateş, kendine aşık etmece, savaşcı, pastane, penguın dinner, garson kız, sue oyunları, köy büyücüsü vs. vs...
11 Yorumla
Cevap sahibi1 yılseksek, saklanbac, yakartop, zile bas kaç, su savaşı, vampir köylü, toprakla yemek yapmaca :D ve evcilik vs...
1 yılSaklambaç ve seksek. Ama genel olarak arkadaşım olmadığı ve mahallede oynamama izin verilmediği için toplasak 2-3 kere oynayabilmişimdir. Çok içimde kalıyor bu olay. / Telefon olarak ise hayday, coc, zumba en sevdiklerimdi diyebilirim.
10 YorumlaÜç yaş, yedi kule, seksek, ip atlama, sandalye kapmaca, sos , saklambaç ve kör ebe
115 Yorumla
1 yılEski tuşlu nokia telefonlarda pes futbol oyunu oynamak
10 Yorumla
1 yılAteş ile Su, kafa topu, fun run, temple run, zuma, avataria, gta ay daha neler neler
10 Yorumlaweb uzerinden bilgisayarda oynuyodum boyle sepetin icinde bir adam vardi sepeti ilerletip puan kazanip yeni esyalar aliyoduk geceb baktim tekrar bulamadim oyunun adini da unuttum jxndksmwkwmkf
10 Yorumla
1 yılCS 1.5
Genckafe deatmatch serveri favorimdi.
Bind v impulse hegrenade.00 YorumlaTank savaşları, kralı arkadan bıçaklamaya çalışanları yakaladığımız oyun
00 Yorumla
1 yılPou, Süper Mario, Angela, Tom falan çok iyiydi yaa🎀
30 Yorumla
1 yılYa ben su yu oynamayi bilmediğim için ablam beni hep ateş yapiyodu o kadar ozeniyordum ki suyu oynamaya😔😔
10 YorumlaNFS underground 2 NFS most wanted 2005
GTA San Andreas GTA vice City dmc 1 counter strike 1.6 max Payne... dahası var10 Yorumla
1 yılHaber oynardık
13 Yorumla- 1 yıl
Yok iki grupla oynanıyor bi grup hırsız bi grup polis bulunduğun semtte bi alan belirleniyor o alanın dışına çıkmadan hırsızlar saklanıyor polisler onları arıyor bulduğunda haber diyip diğer gruba geçiyor hak
1 yılHepsini seviyordum hepsi bebeğim gibi
11 Yorumla
1 yılİp oynamayı seviyodm ya
16 Yorumla- 1 yıl
Kötüsünüz😂
- 1 yıl
Bu mu güzeeel
- 1 yıl
Ççç😂
1 yılYakan top
Sek. sek
Ay gördüm119 Yorumla- 1 yıl
Ebe oluyordu 30 a kadar sayıyordu herkes saklanıyordu sayan kişi birini görürse ay gördüm diye bağırırdı gördüğü kişinin adını doğru bilirse o kişi ebe olurdu eğer yanlış bilirse çamlak çömlek patladı diye seslenirdi güzel bi oyundu😊
- 1 yıl
Oda var ama ayrı o bu farklı
- 1 yıl
Dokuz taş sanırım
- 1 yıl
Bizde çok oynardık eve girmezdik🤗
- 1 yıl
Babam kızardı bizede eve gelmiyorsunuz diye 😅
- 1 yıl
Yatsı ezanı okunana kadar dışarıda oynardık
- 1 yıl
Jsjsjsj o olmazsa olmazdı😅
- 1 yıl
Benim genelde sırtıma gelirdi 😅
- 1 yıl
😅😅 çok düşüncelilerdi sağolsunlar
- 1 yıl
Aminn ❤️
Hala en sevdiğim saklambaç jckf
11 Yorumla
1 yılFutbolu ve misket oynamayı çok severdim.
11 Yorumla
1 yılTelefon oyunları mı
14 Yorumla- 1 yıl
İp atlama severdim pek beceremesemde 😂
1 yılÇılgın dondurmalar, ateş ve su, regular show dövüş oyunu
20 YorumlaAtari, gta serisi, mario, ates ve su
20 Yorumla
1 yılBizim zamanimizda boyle seyler yok idi. Seytan icadi hepsi🤣🤣🤣🤣🤣🤣
10 Yorumla
1 yılİkigen üçgen yakartop saklambaç yakalambaç
10 Yorumla
1 yılAteş ve su, koyun shaun, barbie giydirme oyunları
10 Yorumla
1 yılBana oyun oynatmadılar
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılEvcilik
Basketbol
Sek sek
The sims
Gta kurtlar vadisi
Subway surf10 Yorumlaateş ve su valla bayilirdim he
10 Yorumla
1 yılAtari, selam oyunları 🤌🤌
10 Yorumla
1 yılSu ve ateş, topuk kırmaca ve saklambaç
10 Yorumla
1 yılSurbay surf çcöcöcçcçvöövöc
10 YorumlaÇocukluğumdan beri league of legends
10 Yorumla
1 yılSu ve ateş kesinlikle
12 Yorumla- 1 yıl
Knk çocukken diyo soruda, geçen yıl demiyo
- 1 yıl
Hatırlat buna bi ara güleyim
1 yılBen oyuncak arabamla oynamayı severdim o kalbimle
10 Yorumla
1 yılSu ve ateş 1 2 3 4 5 hepsi sjjs
15 Yorumla- 1 yıl
sjjs
- 1 yıl
Öyleydi amaa
- 1 yıl
Müziği çalıyo şu an kafamda
- 1 yıl
Yalan mı ama çok oynardiik
- 1 yıl
Ya tabi canım oynardık orası ayrı. Kız kardeşimle eğlenirdim baya
1 yılHiç oyun oynamadım desem yeridir.
11 Yorumla- 1 yıl
🚬🚬🚬
1 yılGta vice city
Call of duty
Postal 210 Yorumla
1 yılBen mahallede kızlarla ip atlamayı çok severdim
10 Yorumla- Devamını Gör (52)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer