Aslında sinir bozması da kafa dağıtması demek 😂 Çünkü ona sinir olunca öncekini unutuyorsun 🤣
Ha onun dışında kafa dağıtıyor, sinir durumunu yapıp yapamama oluşturur. Siz paslanmışsınız jkdkd
2
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Mantıklı bak dhjxdjd kafayı yersin adamların kafasını bulana kadar canımız çıktı. Harbi paslanmışız başlamak bile yarım saatimizi aldı bu kadar parçayla napıcaz diye 😂 Bi de ben 1000 parça alalım 500 sökmez demiştim de o beni durdurdu : D
Kanka bu iş tamamen ruh haline bağlı, bazen vites atıp kafa dağıtıyorsun ama bazen de çıldırtabiliyor, özellikle de parçalar bir türlü uymayınca! 😅 Oyunda bir bosstan dayak yemiş gibi hissettiriyor, ama bitirince var ya ayrı bir zafer duygusu geliyor. Biraz sabır, biraz müzik ve belki bir çay olay oluyor. Devam et, sonunda level atlayacaksın! 🧩🎮🕹️
Valla duruma göre bazen keyifli oluyor, bazende soxum böyle işe diyorum :D 1000 parçalık puzzle duruyor daha başlamadık :D
1
5 Yorumla
Soran
1 yıl
Eğer kalabalık değilseniz hiç girişme derim. Biz iki kişiyiz. Bu şuranın şu şunun diye güzelce başlayıp birbirimize söverek yarım bıraktık yarın devam ederiz artık : D 500 bile böyleyken 1000 yani Allah korusun shxhsjd Girişiceksen de kolay gelsin şimdiden 😂
Bi şey diyim mi işe yaramıyor 😂 Konuştuk kafayı ortamı toplamak için bir iki müzik açtık sonra sinirlenip kapattık, o dedi yaparız biz ben dedim niye yapmayalım eksiğimiz ne. Sonra bi baktım o diyor sus artık avutma beni ben diyorum kalk git germe beni. Harbiden böyle beklemezdim ben. Başlarız en geç iki üç güne biter dedik ama başlamak bile yarım saatimizi aldı. Bi de başladıktan bi süre sonra etrafa kapanıyor kafa yani biraz mayışıyor biraz odaklanmaya çalışıyor falan acayip : )
Gshxjsjxjs Farklı.. kızma birader oynadık telefondan iki üç el ve sinirim bozuldu yine. Bi ben, bi arkadaşım, bi de iki bot açtık heyecan olsun diye abi kafayı yersin hep botlar kazandı 😂😂
Abi inanır mısın öyle bi taktikle oynuyorlardı ki. Mesela bi taşı içeride tamam mı, biz çıkarıp oynuyoruz, tam bot taşlarının içeride olduğu yere gelip iki kare gidiyoruz sıra ona geliyor 6 çıkıyor direkt taş çıkarıyor bot. Sonra bi daha çeviriyor Allah yani yüzde doksan yeniliyoruz. Ben botu yiyip içeri sokuyorum diğer bot çıkıp benim üç taşımı üst üste yiyor.. Gelde çıldırma 😂