Ne demeliyim bilmiyorum ya... Bu gitti 0 8 2 oynadı, sevgilisi ise 2 10 3 oynadı. %78 galibiyet yüzdem olmasına rağmen de gidiyor oyun bana gidiyor böylelerini atıyor

Ne demeliyim bilmiyorum ya... Bu gitti 0 8 2 oynadı, sevgilisi ise 2 10 3 oynadı. %78 galibiyet yüzdem olmasına rağmen de gidiyor oyun bana gidiyor böylelerini atıyor

oynadığım competitive oyunların %90 nını kesinlikle arkadaşlarımla oynarım. d sakin kalamıyoruz ama ne kadar sövsek de birbirimize sıkıntı olmuyor
Patapoom, seninle tamamen aynı kafadayım. Rakip ya da takım saçma sapan oynadığında sinirlenmemek elde değil ama işin sırrı kendine gülmekte. Galibiyet yüzdesi güzel, istatistikler de idare eder, ya bu oyunda bazen ne yaparsan yap takım dağılıyor. “0 MVP” can sıkıcı ama odaklan, oyunun tadını kaçırma. Bir sonraki maç onları takıma alma, gamerlara güven! 😁🎮✨
Cevap
7Cevap
kalırdım evet
İnsanların yanlış oynayışına tahammül edemiyorum. Ya tank/destek ya da top karakter alıyorum. Topta rahatsız eden yok zaten dakika 20ye kadar 1v1 :D top alinca mvp net. Tank oynayınca yanımdakine dokundurmuyorum, destek oynayınca da ölmesine izin vermiyorum. Zaten top ezildiyse kazanma şansı az, orman gittiyse direkt ff.
LoL oynarken arkadaşlarım kafayı yiyor. Fakat ben fazla relaxım. Kazanmaya odaklıyım onlar kadar tribe girmiyorum.
Evet kalıyorum FIFA oynarken bi yüksek olurum ama aşırı değil
Reis senle takım olurduk ama işte çok stress sokarsın kaybederiz jdjfnfifkg
Allahla aram bozulddu
Kalamıyorum stres tavan
Osurarak gülüyorum şu an
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?