Abi olarak gördüğüm kişi de beni kardeşi olarak görüyor ama herşeyime karışıyor korumacılık mı sizce?

Abi kardeş gibiyiz ama oyunda o olmadıkça sesimi açmama izin vermiyor o girmedikçe oyuna bende girmemi istemiyor o çıkınca benimde çıkmamı söylüyor herkesi takip etmememi söylüyor onun bulunmadığı yerde bulunmamı istemiyor aklıma bazı sorular geliyor ama bilemiyorum sizin düşünceleriniz nedir?
Abi olarak gördüğüm kişi de beni kardeşi olarak görüyor ama herşeyime karışıyor korumacılık mı sizce?
Cevapla