Erkek arkadaşım beni whatsapptan engelledi ona yazmalı mıyım?

Oyun yüzünden tartıştık ona istemiyorum istemiyorum istemiyorum git dedim oyunda ölürsen öl banane senin için kendimi tehlikeye atamam tarzı şeyler söylediği için sadece azıcık dursaydın keşke kurtulucaktım demiştim işte sonra ve anlamıyor öldüğüm için değil onun laflarına sinir oldum öldüğün için böyle yapıyosun falan dedi oynayışıma karişma neyse saat geçti git dedim bende gittim sonra bi saat falan uyuyakalır gibi oldum aradı beni sonra uyandım mesaj yazdı uyudun mu dedi uyuduğum için beni dedi fazla rahatsın gibi falan istemiyorum git diyip uyudun mu falan bi şeyler yazdık sonra en gelicem dedi biraz bişeyler dedim bu gerçek hayatta da böyle olur beni koruyup kollayamıyorsun falan bile uykuluyum yazarken de özür bile yok sonra ağır konuşmaya başladın duymak istemiyorum özür dilerim diyip engelledi ben daha önce çok sinir ettiği için çok konu olduğu için hani engellemiştim onu bana yine mesajlardan telegram dan instadan falan yazardı ama ben öyle yapmadım yapmalı mıyım yoksa beklemeli miyim wp dışında bir yerden engel yemedim

Erkek arkadaşım beni whatsapptan engelledi ona yazmalı mıyım?
Cevapla