Call of chultle bu kıtaptan uyarlanmıştır. inan müthiş güzel bir oyun tavsiye ederim. last of us, silent hill , vs vs oyunlar cogunda hıkaye yetersız devamını yaptıklarından dolayı bazen tadı damanda kalır bu oyun dırek basladın mı bıtırırsın. ınan cok guzel cok degısık ve enteresan konusu var. oynayın teşekkür edeceksiniz.
Hikaye açısından yani ters köşe yapan bir hikayesi var. Oynanış tarzını pek sevmiyorum yani bir daha izleyip de oynamam bence. Ama genel olarak güzel oynanır mı? Kesinlikle evet!
Resident evil gibi düşün. Bulmacalar, kilitli odalar vs vs ama bir mekana defalarca gezmek zorunda kalıyorsun o açıdan insanı yoruyor. Onun dışında güzel
Ya benim koleksiyonum var playstation 2 oyunlarından oluşan onlar daha çok sarıyor playstation 5 te saran oyun çıkarsa oynayıp geçiyorum ps2 de çok sağlam hikayeler var herkes sevmez gerçi