Oynadığınız en iyi hikaye oyunu hangisiydi?

Silent hill 2 neydi be.. (-_-) Hikayesi çok iyi ișlenmiști her yaratığın bir anlamı olması vs aşırı iyiydi.
Oynadığınız en iyi hikaye oyunu hangisiydi?
Oynadığınız en iyi hikaye oyunu hangisiydi?
Cevapla