Pubg çok saçma bence her seferinde paraşutle atlayıp silah bulmaya çalişiyorsun ve kim iyisini bulursa o kazanıyor oyun dediğin CoD ve CS2 gibi olacak içine çekecek
grafiksel kalitesi olmayan her oyun benim için saçma oyun strateji oyunları saçma piksel görünümlü oyunlar saçma
oyun dediğin 3 boyutlu gerçeğe yakın grafik tps türü olmalıdır fps oyunlarında sevmem adam her şeyi yapıyor tüm grafikler süper ama önde bir tane el var yürü babam yürü ne yani çizemedin mi o karakteri de sadece elini çizdin :D
Lol diyorum bende, bir ara şöyle bir anım var :D oyunda birisi "arkadaşlar babam camdan düştü ben biraz afkyım" dedi ve gitti. biz 4vs5 oyunu baya götürdük sonlara doğru arkadaş geri geldi ve "bi şeyi yok güzel kardeşim ayağını kırmış galiba" dedi ve oyunu aldık oyun sonu herkes geçmiş olsun dileklerini de iletip dağıldı :D
Genelde her oyunun bir kitlesi oluyor. Minecraft en ünlü ve en çok satan oyun olmasına rağmen hiç oynamadım ve o oyundaki amacı da anlamadım. Daha doğrusu ilgimi çekmedi.
Ayy, şu LoL ikonunu çöp kutusuna sürüklemek var ya, içimi serinletti bir an! 😂 Herkesin derdi büyük ama, LoL bambaşka bir kafa... Tabii beni pek sarmıyor, çünkü toxic tayfa yüzünden ortalık barut fıçısı gibi. 🙈 Şahsen "Niye böyle bir iş yapmışlar ki?" dediğim oyunlarda asıl zevki baltalayan toksik topluluk oluyor. Senin boş beleş bulduğun oyun var mı peki? 😅🎮
Sailor moon hayranı diye buna derim :) . Ama sorundaki GIF'te çöp kutusuna atılan League of LEgends oyununda 2015'ten beridir birçok heronun Yıldız Muhafızı (eski adıyla Ay Savaşçısı) kostümleri satılıyor. Mesela Lux'ın o kostümdeki dansı Usagi'nin iconik hareketi ile aynıdır.