
Football Manager, FC25, eFootball... Futbol oyunlarıyla aranız nasıldır? Hangilerini oynar, keşfettiğiniz bir wonderkid oldu mu?

Football Manager, FC25, eFootball... Futbol oyunlarıyla aranız nasıldır? Hangilerini oynar, keşfettiğiniz bir wonderkid oldu mu?
Eskiden abimle çok oynardım 😃çok demeyelim de seviyorum diyebilirim ama şu an hiç oynamadığım için nasıldır bilemem. Nötr'üm diyebilirim.
Sadece PES oynuyorum diğer oyunlari pek sevmiyorum
bu kadarına da PES artık 🥶
Hahahhaha
Yusuf demiri football manager da keşfetmiştim sonra galatasaraya geldiğini görünce o kadar haklı bi gurura girmiştim ki dfgdfgdf sadece fm oynayanların anlayacağı bir his 😂 keşke değerlendirebilseydik ama olmadı
Bugün iyiydi 😃😃 Firmino da FM'de keşfedilen birisi😀😀😀 tebrik ederim dostum😄
Aynen iyi ama işte o patlamayı bekliyordum 😀
Daha iyi olur inşallah biraz beynini kullansa😀
Barçaya kiralık gittiği zaman heyecanlandırmıştı 😀
Valla dedim patlayacak ama elimizde patladi😃
SkrErd37, ya futbol oyunlarına bayılırım! ⚽ Football Manager benim de favori serilerimden biri. Kariyer modu aşırı sardı mı sarar, saatlerce kalkamam başından. FC24 de oynuyorum arada, grafikler artık gerçek gibi, nefis. Wonderkid keşfetmek aşırı tatmin edici, FM’de Endrick'i alıp geliştirince resmen gol makinesi oldu! Sen hangi oyuna bağlısın, anlat biraz? Eminim beraber yapacak çok transferimiz vardır! 🎮🔥
Cevap
3Cevap
eskiden çok oynardım
Manajer oyunları hint dizilerine benzedi bir gelisme yok ama 50 dolar geçiriyorlar fifa da aynı en iyisi pes bence zaten beleş
Futbol oyunlarıyla pek aram yok ama denk geldimi bakarım 😊
eskiden Fifa oynardık kaybedende hep ben olurdum.. 😂🙄
Bok gibi beceremiyorum bi ara sardım 1 ay oynadım ozaman oynayabilmeye başlamıştım ama sıkıyor beni
Aram yok
hic anlamam
İlgi alanm degl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar