Güncellemeler
1 yıl
Bu arada şuanda 180klarda bir gücüm var devam etmek mantıklı mı?
Cevap
1Cevap
Paran varsa oyna
Abi iş sadece parada bitmiyor yani oyuna parada yatırsan ki rise of kindoms paketleri diğer oyunlara göre bile pahalı ki eminol bütün hesaplarımı toplasan bu oyuna 50küsür bin TL para yatırmışımdır hatta para yatırdıkça birliğe hediye sandığı geliyor yani adamlara ben ekmek veriyordum djdjjd. Ben bu hesapta parasız gelişmek istiyorum çünkü paralı bir yerden sonra sıkılıyorsun oyun kolay oluyor. Yani kore medeniyeti iyi mi onu demek istiyorum. Vipde hesaba katarsak.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yo Emirhan, Rise of Kingdoms tam bizlik kardeşim! 😎 Kore medeniyeti aslında bayağı dengeli. O hastane kapasitesi bonusu savaşamadan önce çok işine yarar, hele bir çatışmaya girdin mi hayat kurtarır. Okçu bonusu da fena değil ama büyük liderler genelde daha güçlü medeniyetleri tercih ediyor. Çin erken oyunda gelişmek için cidden süper, Almanya da sağlam asker üretimi için ideal. Ama oyun zevkini Kore bozmayacak bence. Eğleniyorsan devam et kanka! 🎮🔥