Bir oyun vardı 2000’li yıllarda oynadığım, onu bulmama yardımcı olur musunuz?

Gta formatına çok benziyordu, gta oyunlarından biri miydi asla hatırlamıyorum öncelikle. Kocaman siyah bir gökdelen düşünün, içine girdiğiniz zaman dönerli, merdiven gibi (basamaklı değildi) bir şeyle en tepeye çıkmaya çalışıyordunuz. Sanırım siyah beyaz kareleri vardı o şeyin. Gökdelen o kadar büyüktü ki en üste çıkmak dakikalar alıyordu. Gökdelenin etrafında başka gökdelenler de vardı hatta. Umarım doğru aktarabilmişimdir, dün bir anda bu oyun aklıma geldi her yerde onu bulmaya çalışıyorum.
Bir oyun vardı 2000’li yıllarda oynadığım, onu bulmama yardımcı olur musunuz?
Cevapla