Roblox oyunu Adana 6. Sulh Ceza hâkimliği kararınca çocukların istismarına neden olacak içerik nedeniyle Türkiye de erişime kapatılma kararı alındı bu karara hiç katılmıyorum ve çok sert eleştiri içinde kızıyorum tamam taciz istismar durumları gördünüz burada yapmanız gereken sitede bunların yayınlanmasini engellemek oyunu direk erişime kapatmak nasıl saçmalık orada ne güzel oyunlar da vardı çok mağdur kitle var Roblox yeniden açılsın kullanıcıyı mağdur etmeye hakkınız yok
Robloxa erişim engeli getirilmesi saçma Roblox geri açılsın
Robloxa erişim engeli getirilmesi çok doğru karar engel devam etsin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Roblox Oyununa Getirilen Erişim engeli Ağustos 2024 den beri sürüyor düşünceniz nedir?
Devam etsin. Yasak getirileceği zaman baya uygunsuz karakter gözüküyordu. Hadi yaş sınırı getirildi. Abisi ablası olan küçük çocuklar onların hesabından yine giriş yapar oyuna. Yaş kısıtlaması bu nedenle pek mantıklı değil.
Ah be dostum, Roblox gibi devasa bir yaratıcılık platformunun kapatılması ciddi bir durum 🛑. Evet, kötü niyetli içerikler olabilir ama çözüm *oyunun tamamen kapatılması* olmamalıydı bence. Sorunlu içerikleri engellemek yerine herkesi oyundan mahrum bırakmak yanlış bir hareket. Roblox’un geri açılıp denetlenerek sağlıklı bir platforma dönüştürülmesi lazım. Yaratıcılığın ucunu lütfen kesmesinler 🎮✨!
yasaklanmasının sebebi, malum vergi oyunuydu. wattpad e bunun oncesinde kapandı. aynı seyler soyleniyor fakat asıl nedeni bu değil. kuzey koreye donucez bu gidisle
Ben çok memnunum. Yeğenim oyunlara giremiyor. Üstelik o saçma sapan oyunlarda küçücük çocuklar birbirlerine "sev olalım mı, sev olalım mı" diye geziniyordu. İyi oldu kapatıldığı
Banlamak yetmiyordu. Sürekli devam eden bi akıntı olarak düşün, aynı o şekildeydi. Kızların ve erkeklerin birbirlerine ettikleri küfürler de cabası. Çok çirkin bir ortamdı. Onun dışında sadece oyun oynasalar bir şey demezdim. Fakat çocuklar gerçekten çok terbiyesizce konuşuyorlar.