Video oyunu olarak cevap veremeyecek olanlar da masa oyunları vs. şeylerden örnek verebilir

Video oyunu olarak cevap veremeyecek olanlar da masa oyunları vs. şeylerden örnek verebilir

Hepimiz bir oyunun içindeyiz zaten. Piyon gibi oynatılıyoruz. Malum kişiler çok güzel oynuyor bizimle. Nasıl olsa ette de protein var kuru fasulyede de
Fasulye kafalı adamlar kalkmış akıl veriyor
IQ dan çok soy. tarılıktan kaynaklanıyor. Ancak pohpohlasınlar
Şu Black Myth Wukong'u geliştirilmeye başladığından beri takip ediyordum, çıkmayacak diye endişelenirken şu an Steam'de istek listemde. Alabildiğim an inzivaya çekileceğim :D
Sons of the forest, bebek yiyebiliyomuşuz djdjdjd
Forestta hep insan yiyodum. Adadaki yamyamlardan daha yamyamdım djdjrjdndj
Aç mı kalim ama napalım? Yemek yememis gerekiyo. Sende forest var mıydı
4 kişi girelim bi ara, ben bizim için avlanırım. Kol kavurma yaparım size parmaklarınızı yersiniz
Annaştık dndjjd
2025'te Re5'in remake oyununu bekliyorumm 🙃
Beklentiyi anlayabiliyorum da o oyuna remake şart mı emin değilim. Orijinal versiyonu halen sorunsuz çalışıyor.
@fewobligation Re 4 de sorunsuz çalışıyordu ama remakesi yapıldı. Bi kaç eksiği olsa da çok güzel oldu. Re 5'te bir remakeyi hak ediyor bence ✨
Aşırı epik bir görselle gelmişsin be dostum! 😎 Şu görseli gördükten sonra Elden Ring'i oynamayan biri varsa bile başlama isteği doğar yani! Ben kendi adıma Hogwarts Legacy'yi sabırsızlıkla oynamak istiyorum. 🚀 Yeni yılda bu oyuna dalmayı çok istiyorum, büyüye karşı koyamıyorum! Peki sen ne oynayacaksın, belirledin mi? 🎮👾
Cevap
16Cevap
Call of Duty modern warfare' nin yeni çıkan 2 oyunu
şu an için The Witcher 4 bekliyorum heyecenla başka beklediğim bir oyun yok. bir de stalker 2 var ama oynar mıyım bilmem.
doğru diyorsun ben de witcher 4 isterim valla :D
gelsin artık ama daha bekleyeceğiz gibi :D
bekleriz kanka gelsin de bekleriz :D
Aynen kanzi :D
Mafia nın yeni çıkacak oyunu aşırı oynamak istiyorum çıksa da oynasak
Oynamak değilde pubg oynayabilmek isterdim bi kere denedim hemen öldürdüler
Zor geldi açıkçası iyi bi seviyeye gelene kadar uğraşmam gerekicekti
Aynen seri katil olmak kolay değildi 🥲
Pardonda nedenn
doğru dedin msjs
Dragon dogma 2'yi alacam bi alamadım gitti onu çok merak ediyorum
sipir mayro. mayro ivet. küçik adam. bilumum atari oyunları. nasıl. formula mormula
kuşak çatışmasına girmeyelim. ataru da demedim. bilumum genel demek hepsi bütünü demek. cahillerle konuşmuyorum hahahhaa
aahahah cahil bana fena bozulmuş. sen de bilumumu öğrenseydin bana laf edeceğine. ben zaten gel beraber oynayak demiyorum. ne atarlanıyon. kompleks kimde gördük. cahil çucuk
kaçtın di mi :)
tamam dır seviye tespit sıvavı bitti. nedense hiç şaşırtmadı. aman neyse ya
Ashes Of Creation ama oda kötü duyumlar var. Riotun mmosunda akicam çıkınca
istediğim oyun yok çünkü istersem alıp oynuyorum ama en sevdiğim oyunlar gta5 ve fifa25
Ortada sıçan😂
Şeker patlatma oyunu 😅
GTA 6 bir gelse bakalım kardeşim 😂
Oynadığım oyunları beğenmiyosun söylemiyorum 😂
Ateş ve Su 🤪
Asphalt 10:))
Tlou2 PC için çıkınca düşünüyorum
Granny oyunu oynamak isterdim.
Wow guru oynuyorum
Witcher 4
Kız giydirme 🤣
Zombi oyunları
GTA.
GTA Vice city
COD. MW
Albion yetiyor
Oyun oynamam
witcher 4 tabiki
Last Of Us
Detroit become human
PuBG
Gangstar
The last of us
seni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?