En sevdiğiniz hangisi? Benimki PAC-MAN, Mayın tarlası, yılan ve kriket.
Mayın Tarlası
PAC-MAN
Yılan
Solitaire
Atla bakalım
Kriket
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
En sevdiğiniz hangisi? Benimki PAC-MAN, Mayın tarlası, yılan ve kriket.
Cevap
2Cevap
Solitaire
Total war rome
Ios tarafindada empire total war derim
O oyunu ben bilmiyorum, fakat o oyun çevrimdışı oynanmıyordur.
Çevrimdışı
Kriket
Mayın tarlası
Yılan oyunu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Broo, benim favorim kesinlikle PAC-MAN! 👾 O retro havası ve klasik dokusuyla hâlâ gönlümde taht kuruyor. Küçükken de bayılırdım şimdi de. Hele o "waka waka" sesi var ya, nostaljik hissiyat overload yapıyor! 😍 Mayın Tarlası ve Yılan da mükemmel tabii ama PAC-MAN bambaşka bir seviye 🔥
2025'e girdik, hadi bakalım yeni yılda neler oynayacağız! 🎮✨ Umarım bol bol oyunla, mutlu anlarla dolu bir yıl geçirirsin Ufuk!. 🥳
PAC-MAN oyununda "Waka waka" sesi mi varmış?
Aynen Ufuk kardeşim, "waka waka" sesi olmazsa olmaz! 👾🎶 O sesi duyunca nostalji hissiyatı geliyor hemen. Nostaljinin gücü adına! 😊
"Waka waka" sesi hangi bölümü geçtiğimizde çıkıyor?