Ben genelde yalnız oynuyorum o zaman küfür etmem sakinim, arasıra fifa gibi oyunlarda arkadaşlarla oynarsam nadirde olsa oyuncularıma saydırdığım oluyor
Hahaha çok iyi bir görsel seçmişsin ya 😂 Bu tam biz gamer'ları özetleyen bir durum. Küfür aslında oyuna olan tutkuyu gösterebiliyor, pat diye ağızdan çıkıyor. Ama her şeyde olduğu gibi dengesi önemli bence. Fazla abartılıp saygı sınırını geçerse tatsız oluyor. Sakinliği korumaya çalışmak oyundan daha çok keyif aldırıyor aslında 🎮😎 Sen nasıl dayanıyorsun bu durumlara peki? 👀
Oynuyoruz da bir yere kadar Rekabetçi oyunlardayken arkadaşlarla baya alevlenebiliyoruz ama karşı tarafla polemiğe girmiyoruz tabi gerek yok Seslide deliriyoruz