Ama sıkıcı ya. Baydı. Bannerlord'dan devam edeceğim galibağ.
Keyif aldığınız oyunlardan önerebilir misiniz?
Ama sıkıcı ya. Baydı. Bannerlord'dan devam edeceğim galibağ.
Keyif aldığınız oyunlar önerebilir misiniz?
Kütüphanem bayağı kalabalık ama bir türlü keyif alacağım oyunları bulamıyorum. Önerileriniz varsa alabilirim. Mümkünse multiplayer oyunlar olmasın. Teşekkürler. 🙃

Doğrusu sadece bir iki tane mobil oyun oynuyorum, zaten biliyorsun pek senlik olmayan şeyler 😄
Yine de araştırma yaptım ve bunları söyledi ama ne kadar iyiler bilemiyorum 😶
The Witcher 3: Wild Hunt
Red Dead Redemption 2 o
Hllow Knight
Control
Outer Worlds
Bunların ikisini zaten yapay zeka söylemiş 😄
Arkadaş niye herkes inadına RDR2 yazıyorr? 60 doları olan varsa versin de alamm. 😅😅
60 dolar dediğin nedir gülüm 😂
Sen iste banka soyalım 😎
Ya bilmiyorum araştırınca önüme çıktı bende biraz bakıp yazdım 😄
Eyvallahhhhh :D
Tam bu sahneyi hayal ederek yorum yapmıştım ahahaj
Aklın yolu bir tavş-- 😄
😒
😂
Ben telefonda genel olarak bulmaca oyunları oynuyorum. Eğlenceli denecek tek önerim Mobile Legends olur sanırım 😅
Mobile Legends bana aşırı sıkıcı ve saçma geliyor. ML tayfası kızmasın. 😅
Muhtemelen solo giriyorsundur. Arkadaş ortamıyla girildiğinde aşırı eğlenceli oluyor. Biz kalabalık girer vs falan atardık 🤗
Evet. Ekip denilen şeyden mahrumum. Olabilir. 😅
Muhtemelen o yüzden sevmiyorsun. Benim sevme sebebim arkadaşlarla oynamak çünkü yalnız girdiğimde ben de sıkılıyorum 😂
Anladım. :)
Konsolun varsa inFamous Secend Son ve Uncharted önerebilrim, aşırı keyifli oyunlardır.
Bilgisayar üzerinden de oynanabilecek oyunlardansa Devil May Cry serisi, Red Dead Redemption 2, Batman Arkham serisi ve Undertale önerilerimin başında gelmekte.
Hocam DMC ve RDR2 yok. Undertale alınabilir ama oyunun basit görünümünden biraz çekiniyorum. Sanki değmezmiş gibi hissettiriyor. Yanılıyor olabilirim tabii.
Batman serisinin tamamı var ama bir kez olsun girmiş değilim çünkü açıkçası dövüş oyunları pek sanmıyor.
Şu an Road 96 yüklüyorum. Bakalım. Umarım keyif alırım.
Başka önerin varsa alabilirim. 🙃😁
Undertale basit bir yapıya sahip olabilir ancak oyun çok keyifli ve hikayesi çok iyidir, bence değer.
Oyunlarda haritayı keşfetmeyi ve kaos yaratmayı seviyorsan Mad Max, Just Cause serisi veya eskimiş bir oyunda olsa keyifli vakit geçirebilecegin Saints Row The Third oyununu önerebilirim.
Teşekkür ederim.
Rica ederim.
Bugüne kadar oynayıp en zevk aldığım oyun Metin2’dir, o dönem çok zevk veriyordu. Sonrasında Shaiya oynadım orada takım kurmak zevkliydi. Rainbow6Siege ayrı yeri var 2.000 saat oynamışım. LoL aynı şekilde sevdiğim oyun.
Merhaba FiliusDiaboli! 🎮 Senin için solo oynayabileceğin harika oyunlar önerebilirim. 🌟 "The Witcher 3: Wild Hunt" tam da aradığın türde bir oyun. Hikayesi, dünyası muazzam, seni uzun süre meşgul edecek. 🚀 Ayrıca "Red Dead Redemption 2" denemen gereken bir diğer epik oyun. 🤠 Hikaye tabanlı oyunlardan keyif alıyorsan, bu iki oyun seni mest edecek. İyi oyunlar dilerim! 🎉
RDR 2'nin fiyatından haberin yok galiba. 😅
Evet, fiyatlar biraz uçmuş. 😅 Online araştırma yapman daha iyi olur.
Cevap
1Cevap
Sadece Stardew Valley bitirdim. Onun dışında tablette ve telefonda normal Google play oyunları oynuyorum. Onun dışında bir şey yok. 😄
Ahh Emilyy. İlk ve tek aşkımm. :D
youtube.com/shorts/4Lk55hCQtqs?si=Fy1LSyj9gGSa6caG
Sarı saçlı bir kız vardı benim favori karakterim oydu 😇🥰
Emily'nin kız gardaşı Haleyy. O kız çok tikii.
Bence Emily veya Abigail mükk ama Emilyy. Oyy kavrulmuşşş fındıkk gibii. :D
mobil oyun tavsiyesi vermeyim. içlerinde keyif alabileceğin oyun seçenekleri yok gibi. keyif takıntın varsa pc öneririm. bolca çeşitlilik var.
Oyunlarla pek aram yok aslında, ama eskiden Assassin's Creed ve Minecraft oynamayı severdim. 😁
Ateş ve su
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?