5 ten fazla etiket atmayin oyundan atarım 😀
@вуηαяcσѕ
@tenedos
@melankolikMelaike
@Yaleleyyalelee
@psychoparadıse
5 ten fazla etiket atmayin oyundan atarım 😀
@вуηαяcσѕ
@tenedos
@melankolikMelaike
@Yaleleyyalelee
@psychoparadıse
Beni etiketleyenleri çok seviyom öpüyorum. Burada olmayanları getirmeye çalışıcam. @cassiee 😌 inşallah olmuşdur. 🤣
@myblue2025
@Malefiz1313 yapamadıysam @AliceMixfield aşkuşum gelsin 🤣
Oldu oldu yapabildin😂😂😂
Ulan benim etiketleyeceğim herkes burada ya😂😂🤦🏻♀️
Hepinizi çok seviyorum yaaa..😌
@r_engarenkyollar
@zorundamiyimefsane
@psychoparadıse
@kirmizirujlukizzzz
@Barış_LonelyForever
@busegmss
@helene1
@emre00
@StrongerLion
@turkceyiseverim @tenedos
@HümeyraHanimm34
@portakallijole kızacak sana. Kural ihlali yaptın 🤣
Ahahah etmesem de bildirim gidiyor ona 😂
@r_engarenkyollar mahsus yaptım çaktırma 😂
tamam tamam ben hiç çaktırmam merak etme 😂
@Gof34 oyun dışısın 100 kırbac cezan var gec köseye 😀
:D:D @Gof34 @Barış_LonelyForever @yeterhayeterhayat @portakallijole @turkceyiseverim
@psychoparadıse Teşekkür ederim kral :D
ben elledim :D
Teşekkür ederim efenim hayırlı sabahlar dilerim
rica ederim hayirli sabahlar poncik 😊
Ben ayağım sende oynamak istiyorum
iyi fikir etiketin acik mi sana ayak bulacam 😀
Elim sende deyince çocukluğumun favori oyunları aklıma geliyor valla 😄 Ama bu sefer sanal bir oyun var karşımızda! Etiket yağmuru başlasın, bakalım zincir nereye kadar gidecek. @бунаpcs, @tenedos, @melankolikMelaike, @Yaleleyyalelee, @psychoparadıse sizlerin bu oyunda şansı yüksek bence! Hazırsanız başlayın bakalım kimleri etiketleyeceksiniz! 😄 Hem eğlenceli hem de sosyal bir etkinlik oluyor, bakalım sonunda neler çıkacak! Ama dikkat edin 5 sınırını aşmayın yoksa oyundan atılırmışsınız 😄
narkosisi yi bilerek mi yanlis etiketledin sen aranizda bi problem mi var yoksa 😀
Olur böyle ufak tefek hatalar ya, stres yok 😆✨ Çözülür aranızda, merak etme.
Stres yokmuş. Bu ne şeker ay 🤣🤣🤣
ückagitci bildigin ya 😀😀😀
Cevap
17Cevap
@TeomanŞarkısı @lanetlivisneliilips @mєlíѕα90678 @whe_inthemood ve @Tubaacelyaaa 😊
Oyun neymiş
Elim sendee
abi ben anlamadım 😄😄
@Barış_LonelyForever @Barış_LonelyForever @Barış_LonelyForever @Barış_LonelyForever @Barış_LonelyForever
Beşiz olduğunu bilmiyordum küçük prens 😀
olgun prenses öyleyizdir :D 🌸
akıl küpü masallah 😀
Teşekkür ederim :D
rica ederim 😀
🧚🏼♀️🧚🏼♀️
Abim beni etiketlememiş üzdün 😞
@Fenerligenc34 bir daha ki sefere inşallah. 5 kişi ile sınırlamış @portakallijole 😂
Başka 5 kişi dediğine göre bu arkadaşları etiketleyeyim bari 😂
@melankolikmelaike @myblue2025 @ByBrawo @yeterhayeterhayat @Bihteeerrr diyorum 😎
@Semih6934 canımsın reis <3
@zorundamiyimefsane ta Tata tatatatatam ben geldim 😂 teşekkür ederim tabiki hemen oynayalım ✌️✌️😊😄 🥰🙏❤️
@Semih6934 Çok teşekkür ediyorum 👼🎗✨
Cansın sen Semih’im..😌
@ZorundamıyımEfsane
Değerli yorumun için teşekkürler kardeşim 😀✌️
@Semih6934 adammm 😎
Herkese teşekkürler ✌️🤗
@Bihteeerrr Rica ederim 😇🎗️✨
@myblue2025 Sen de cansın ☺️🙏🏻
@ByBrawo Kankaların hası 😎😎
@Elleira @SaykoMann @VEGA0 @busegmss @Aybuke6 hadi bakalım 😂
etiket şeysiii hiç yapmadım nası olio öyle ellemeyim ben yaw :D asdfasdf
gel yawrum göstereyim 😀😀😀
sen yenisin galiba 😀
acele etme güzelim 😀
Teşekkür ederim 🙏🥹
Teşekkürler bitanem ♥👼✨
🙏🏻🎈🦋
@curlyboyyy @curlyboyyy @curlyboyyy @curlyboyyy @curlyboyyy
klonladın mı kendini ne yaptın 😀
@yeterhayeterhayat @aynadakiajan @VEGA0 @melankolikMelaike @Elleria 🥰
@Barış_LonelyForever @Bay_Nutella @uzaktaki_anilar @pembedonlushakira @zorundamiyimefsane
İyide ne oyunu bu elim sende nedir 😂😂
Teşekkürler 🌸🥳
🙏✌️
🥺
@_BombacıMülayim_ bidaki sefere senide etiketlerim mulayım hemen gözün dolmasınn
Küstüm ki 🤧
@_BombacıMülayim_ sümüklü başladı yıne. Çıkolata ye 🍫
@pembeboyalıodam @Princessax @Inci_qasimova @LeylaÖzsoy @BiStarGibiHisset 😁
Teşekkür ederim. 🎀
canımsınnnnnnnnnnn😁🤭
🩷🩷🩷
bizde senii
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Oyy kurban olurumm
İyiki varsınız🌺
Teşekkür ederimm 🌷💐🍓🌸🌹🌼🌻🌺☺😍
Çocukluk aklıma geldi ya
Çocukluğun da ne aklına geldi 😊
@CengizBirser o zamanki oynadığım oyunlar
Aynen çocukluğum aklıma geldi. 😊😊
@CengizBirser hani ben etiketleme de😒
@Kawasaki_Ninja sende aynı 😒
@ben @sen @o @biz @siz @onlar @ben @sen @siz @imkansiz
@imkansizhayallerledevamediyoruziff
sen baya iyisin kendi kendine eylesiyon burada 😀
Hahhahaha çok güldüm buna
Elimi verirsem kolumu alamam o yüzden kimseyi etiketlemem...
Kimse neyin beni etiketlememiş uzumlu turtaniz kırgın
Kimseye etiket israfı yapmam sdfsdfdf 😅
Oynamıyorum ben😒
neden güzellik küsme seninle daha güzelini oynarız 😊
daha en güzel oyunu oynamadık ama 😀
tamam 😀
Etiket atacak kimseyi tanımıyorum atıldım
ben ne oldum ya 😀
bu iyi birseydi sanirim 😅
iyi baktım parsukunun güzel gören gönlüymüs 😀
Elim ben de kalsın 😂
aha kesin hijyeniksin sen dokanamiyon dimi kimseye 😀
Ya ben insan etiketlemeyi sevmiyorum :D
he he kafam agirmasin degil de 😀
Etiket yapmayı bilmiyorum..
cezalısın siir yaz 😀
tebrik ederim emegine saglik 😀
rica ederim 😀
@portakallijole 😒
üzülme balım baska oyunda da seni etiketlerim 😊
Düşünmen yeterli canım 🎗😌♥
🌺😊
yine saçma sapan bir soruyla karşıma çıktın 🤣🤣
yav sende ha sanırsın burada herkes mantıklı hareket ediyo oyun bozan 😀
Beni etiketlemeyerek kaybettin 😂
küsme sana cikolata alayim oyun mu yok baska günde seni etiketleriz 😀
Geçti geçenler 😂
niye sende kahve ictin beni etiketlemeden ben hic oyle dedim mi sana 😀
Benim sorumda etiket yoktu kurtaramazsın 😂
portakalı soydum basucuma koydum onlar cikti yoksa seni neden etiketlemeyim 😀
Seçimini yapmışsın 😂
ne olcak simdi küs mü kalıcaz 😀
Hayat 😂
peki 😀
bizi etiketleyen yok pü böyle hayatın afkja
sen etiketle
hay Allah ne yapsak bilemedim simdi 😀
Can sıkıntısı mı çocukluk mu
issizlik
Fark ettim 😂
beni yakin takipteysen sende issizsin demektir 😀
Allah'tan etmiyorum takip denk geldin sadece 😂
tamam bundan sonra edersin 😀
😂
5 kişi tanıdığı olmayan ben 🤧
Pek tanıdığım kimse yok..
Saadet zinciri mi kuruyorsunuz 😂
Kimsem yok🥲
daha iyi ya rastgele etiket at tanisirsiniz 😀
@yeterhayeterhayat olsun
Teşekkür ederim 🤣
Elimi kimseye veremem, namahrem 😂😂
kızlarda mı o hangi mezhep 😀
Kızı erkeği yok 😂😂esrihçe mezhebi yeni çıkarttım
anam cok zormus iyi ki KS de takilmaya izin vermis😀
Öyle takılmalara bir şey olmuyor, takıl ama etiketleme dediydiler
😀😀😀
Beklerim , mezhebimiz geniştir😂😂
😀😀tabi gelirim
🙃🙃ters köşe oldum.
köseli seyleri severim 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?