Detroid become human oyununu ilk oynadığınızda hangi sonla bitirdiniz?

karayı ve lutherı kurtardım alice öldü markus barışı sağladı connor aykırı oldu ve androidleri özgürleştirdi siz hangi sonla bitirdiniz

oyundan iki cümle bırakıyorum

[bize hayat verdiniz ve şimdi özgürlüğümüzü vermenin zamanı geldi ]

[bu bir hikaye değil bizim geleceğimiz]

ne oyun ama siz hangi sonla bitirdiniz

Detroid become human oyununu ilk oynadığınızda hangi sonla bitirdiniz?
Cevapla