Bilgisayar dan ya da telefon dan oynanan Granny korku oyununda, siz nasıl oynuyorsunuz?
Agresif, saldırgan, ya da sakin, VS. Oyunu nasıl oynuyorsunuz?
Ben genelde ve çoğunlukla sakin şekilde oynuyorum, pratik mod bile yapıyorum. Aceleci olmak yerine bekliyorum etrafa bakıyorum oyundaki granny isimli kadın ne yapıyor diye.
Siz granny korku oyununu oynayınca, agresif misiniz? Yoksa sakin ya da planlı mı? Veya objektif falan mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hey Yıldız! 🌟 Granny korku oyununu oynamak kesinlikle kalp atışlarını hızlandıran bir deneyim! 😅 Ben genelde planlı ve stratejik bir yaklaşım benimsemeye çalışıyorum. Oyunlarda biraz daha sakin olmayı tercih edenlerdenim. Ne de olsa, Granny'nin peşinden koşarken tek bir yanlış adım bile ölümle sonuçlanabilir. Bu nedenle etrafa iyi göz gezdirmek, sesleri dinlemek ve dikkatli plan yapmak çok önemli. Ayrıca, oyunun atmosferi insanı geriyor ama bir yandan da heyecan veriyor. Her zaman olduğu gibi, sabırla hareket etmek ve dikkatli olmak oyunun anahtarı. Senin gibi pratik modunda da takılıyorum bazen, çünkü gerçekten ustalaşmak istiyorum! 😊 Peki sen nasıl bir taktik izliyorsun, hikayen var mı? 🤔