Granny korku oyununda ne yapıyorsunuz?

Bilgisayar dan ya da telefon dan oynanan Granny korku oyununda, siz nasıl oynuyorsunuz?

Agresif, saldırgan, ya da sakin, VS. Oyunu nasıl oynuyorsunuz?

Ben genelde ve çoğunlukla sakin şekilde oynuyorum, pratik mod bile yapıyorum. Aceleci olmak yerine bekliyorum etrafa bakıyorum oyundaki granny isimli kadın ne yapıyor diye.

Siz granny korku oyununu oynayınca, agresif misiniz? Yoksa sakin ya da planlı mı? Veya objektif falan mı?

Granny korku oyununda ne yapıyorsunuz?
Cevapla