Bapci oynuyorum ben oyunda ses duymuyorum sadece lobide ses geliyor neden?

Bilen var mi yardımcı olur musun lütfen ayar bozuk oda düzenmiyor
Bapci oynuyorum ben oyunda ses duymuyorum sadece lobide ses geliyor neden?
Cevapla