Uzun zamandır oynamıyorum ama 450 level civarındayım sanırım. Bir kere resetlenmişti tüm üyeliğim gitti. Ama 500’ü göremedim o kesin 😂 


Bebiş bu oyunu 8 yıldan beri falan oynamıyorum ( ozmn çocuk olduğum için hep oynardım , şimdi oynamıyorum djsjsjsja) şu an pc de valo falan oynuyorum öyle 💖🎀💅💅
Ben de benzer oyunlar giriyorum telefondan sıkılınca ama candy crush oynamıyorum 😂
İyimiş xzlaksn
Cevap
8Cevap
Ben hatırlamıyorum oyunu bırakalı çok oldu
Ben hiç oynamadım
İlk çıkış yaptığı zamanlarda bitirdikçe yeni seviyeler geliyordu. Bir süre sonra yetişemez olduk bıraktık.
Baya oynadım ben bunu ama çoook oldu sileli bilmiyorum
O kadar çok level olduğunu bilmiyordum; ama Crush Saga'da 200'e ulaştım, Soda Saga'da 920'nci bölümdeyim.
O kadar leveli kim çeker ya 😃
5bin küsur seviyedeyken sildim oyunu.
Bunu oynayan işsizdir
1236. ıncı seviyedeyim.
300 falandım en son
O kadar oynayan hayatsızdır ya
Hiç oynamadım 🤷🏻♂️
329. Leveldeyim
75 level haha
00000
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?