Gta 5 online sunucu oyundaki herkesi atıyor beni tek bırakıyor?

oyuna girdiğim anda 1 dk sonra oyundaki herkes left oluyor chattan biriyle konuşuyorum onu anında oyundan çıkarıyor rockstar ın bana karşı bi kini var heralde tek başıma bırakıyor sürekli beni oyun beni cezalandırıyormu anlamıyorum ve mekanlara graja vb yerlere girerken sürekli siyah ekran verip oyundan atıyor

Gta 5 online sunucu oyundaki herkesi atıyor beni tek bırakıyor?
Cevapla