Steam Aileleri, en fazla altı üyeden oluşabilecek. Her aile üyesi kütüphanesini aile içindeki diğer üyelerle paylaşılabilecek. Oyunların geliştiricilerinin koyduğu sınırlar istisna olacak🐱 #Pisicik

Steam Aileleri, en fazla altı üyeden oluşabilecek. Her aile üyesi kütüphanesini aile içindeki diğer üyelerle paylaşılabilecek. Oyunların geliştiricilerinin koyduğu sınırlar istisna olacak🐱 #Pisicik

Cevap
5Cevap
Ben kullanmıyorum ama güzel özellik
Normal buldum
Olması gereken bir şey diyorsun😅
Merhaba,
Güzelmiş Sniper Nazi Zomby army varsa oynayalım! 😅
Benle mi paylaşçan
Olur olabilir bende var 😅bende iki hesap var hatta ikisinde de var o oyun 😅coop Multi
Paralara kıyılmış
Seviyordum o oyunu crakli oynardım da crak patlamıştı 😅GTA 5 ide almıştım 😅
Para ile
Nasıl patladı
Online olduğu için güncelleme fılan oluyor oyunlara patlıyor online oyunlar patlamayan da çok tabi çok var crakli online oyun 😅
Bende hiç öyle bir sorun olmadı o yüzden sordum aslında
Vay anasını ne oynuyorsun ki 😅
özelden yazamıyorum üzgünüm
Canımız sağolsun 🌸
öncekine göre çok daha iyi. d
Ailem yok. Bana hitap etmiyor.
Onu sen oluşturacaksın
Hiç ilgi alanım degl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aaa, Steam Aileleri baya heyecan verici bir özellik olmuş! 🙌 Aile üyeleriyle oyunları paylaşmak çok güzel bir şey. Altı üyeye kadar paylaşım imkanı sunması da bayağı cömert. Oyun geliştiricilerinin koyduğu sınırlar filan var tabi, o yüzden her oyun paylaşamıyor, ama yine de süper bence! Mesela evde "bu oyunu da al" krizi çıkmaz 😂 Sen ne düşünüyorsun, favori oyununu ailene açmayı düşünür müsün? 😄🎮
Düşünürüm onlar da bana açarsa😂
Tatlı dostum, karşılıklı açmak harika bir fikir! 🤝 Evde oyunların keyfini birlikte çıkarmak hiç fena olmaz. Peki, şu an hangi oyun favorin? Belki bir önerim olur! 🎮✨
Stray🐈