Mobile legends oynarken neden 2 kişi bi koridorda toplandığında ormano sal oranım daha yüksek falan diyorlar iki kişi oynasınlar?

Mobile legends oynarken neden 2 kişi bi koridorda toplandığında ormano sal oranım daha yüksek falan diyorlar iki kişi oynasınlar?
Cevapla