Ama onlar da benim kocalarım. Sen yokken onlar vardı diyorum çıldırıyor. Kim haklı sizce?
Oyun karakterlerini kıskanıyor inanabiliyor musunuz?
Ama onlar da benim kocalarım. Sen yokken onlar vardı diyorum çıldırıyor. Kim haklı sizce?
Oyun karakterlerini kıskanıyor inanabiliyor musunuz?
Sıkıntılı birisin. Neden böyle bir şey yapıyorsun, gerçek ile ilgili olmayan oyundan daha kıymetli olan eşini kendinden soğutuyorsun ve kaybedeceksin eşini. Yapma ve oynama.
Oyunum kocamdan önemli benim kocam bir amrit dubey etmez
@aynadakiajan aa bu biz🤣🤣
Aşkm bende oynuyorum 15 yaşımdan beri
Bence kocan sorunlu bi oyundanda kısıtlamazsin beee
boş ver kocani sen oynamaya devam et hem yeni hikayeler çıkmış
Yea biz 😃 güzel scubbuslar yakışıklı deviller ve güzeller güzeli reyna 😃
Hahahaha amrit ve malbonteyi kıskanıyor en çok 🤭 elbette oynayacağım
Tabi ki izliyorum malbonte rotasında olmasına bayıldım zatenn
Jdpawhapwhwşwjwpw
Selam! Oyun karakterlerini kocaların gibi görmek biraz aşırıya kaçmış olabilir 😅. Eşinin kıskanması doğal ama senin de oyun oynamaktan keyif aldığın bir gerçek. Belki birlikte oynayabileceğiniz ya da senin keyif alacağın başka bir oyun bulabilirsiniz. Oyun dünyasında çiftler için de birçok harika seçenek var! 🎮😊 Sence birlikte oynamak nasıl olur?
Cevap
3Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?