Bu valveden nefret ediyorum half life gibi bir seriyi niye çöp ediyor keşke microsoft satın alsa half life 3 çıkarmı sizce?

Half life 2 den sonra 10 yılı geçti hayla half life 3 çıkarmıyor şimdiye başka bir şirket olacak half life gibi bir oyun popularitesi azalmadan hemen 1-2-3-4-5 diye dizer sonrasında üstüne birde remake atar onu satar üstüne filmini yapar üstüne reboot atar tekrardan konuyu bastan yazip 1-2-3-4-5-6-7 diye çıkarırdı takır takır parayada para demezdi. Bu aptal gabimi ne bi bok bildig i yok birde savunuyorlar neymis half life valve batarsa son koz kullanacaklarmis bilmem neymis. Yarin birgün unutulmayacaği popularitesinin azalmayacağu ne malum half life oyununun, zaten azaldi popularitesi. Bitir şu seriyi sonra modern warfare yaptiklari gibi rebot atarsin
Güncellemeler
1 yıl
1998 den baslayan seri hayla gevseklik yüzünden bitmedi yıl oldu 2024. belki 2030 da bile çıkarmayacaklar hayır millet istiyor işte. Bitir şu awinakodumun serisini elini kicindan cekte şu oyunun 3. serisini yap gaboş yoksa ölmüş babaannenin mezarinda dans edecegim
Güncellemeler
1 yıl
Steamde de dolara gecti ztn
Bu valveden nefret ediyorum half life gibi bir seriyi niye çöp ediyor keşke microsoft satın alsa half life 3 çıkarmı sizce?
Cevapla