Bir dava açılsa haberim olur muydu?

Merhaba ben 3 ay önce bi proje yapmıştım bu sitede ücretli bi oyun yaptım ama insanlar hiç beğenmedi ve çok şikayet etti para iadesi isteyen çok oldu, isteyenlerin bazılarına (gördüklerime iade ettim) ama 3-4 ay oldu neredeyse dava açıldı mı bilmiyorum.

Tebligatlara uyap a herşeye baktım gözükmüyor, site domain ve hosting de Türkiyedeki şirketlerden almıştım bu arada oyun ücretimde 40TL idi.

Sizce dava açılmış olsa şimdiye kadar bi ifade veya tebligat gelir miydi?

Bir dava açılsa haberim olur muydu?
Cevapla