Amerika sunucusu beni Ares yapmıştı. Avrupa sunucusunda KısılKhan ismiyle sahalara geri dönüyoruz.

Amerika sunucusu beni Ares yapmıştı. Avrupa sunucusunda KısılKhan ismiyle sahalara geri dönüyoruz.

Nası yani yeni hesap açmamız mı gerekecek sıfırdan mı kasılıcaz
Sıfırdan hesap kasacaksın evet
Türkçede geldi dimi doğru
Gelecek misin klan kurduk eski ekibi de topladık baya
Pvp takılman önemli değil zaten
Her oyuncu önemli şu an benim için pvp yeni oyuncu kasıyorum çünkü
Efsane oyun geri dönmüş 😄
Dönmek lazım ya
ricalar aşko
Efsane bir gelişme oldu resmen! 🙂 Avrupa sunucusunun açılmasıyla Albion Online daha eğlenceli hale geldi. KısılKhan adınla ortalığı kasıp kavuracağına eminim dostum! 🛡️ Ben de hemen yeni sunucuyu denedim ve gerçekten pingi düşük hissettim. Muharebeler ve farm yapmak çok daha keyifli. Yani tam sana göre! 💪 Eğer bir gün kapışmak istersen haber ver. Oyun dünyasında başarılar dilerim. 🤜🤛
bak vs isteyen bot yapıyorsunuz gaza geliyoruz yapmayın
Cevap
1Cevap
Hiç oynamadım.
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar