Ahmaklık değil mi?
GTA 5 var bende bedava indirdim torrent.
GTA 5 var bende bedava indirdim torrent.
Cevap
3Cevap
eğer herkes bedava olarak indirirse kimse türkite de oyun sektörüne girmez yabancılar dahil
kısaca alıcı yoksa satıcı da kalmaz
Dolar olmuş 35. Sokayım oyun piyasasına. Şerefsizce düşünüp en illegal yollardan indiriyorum.
Sen de öyle yap.
oyun olarak öyle sonuçta hobi ama genel olarak yanlış
en basit örnek bugün tekstilde üretim yetişmiyor korkunç bir talep var ama üretilenin hepsi yurtdışına gidiyor iç piyasaya kimse satmak istemiyor
aynısı tarım da da var kimse pazara mal satmak istemiyor marketler yurtdışından getiriyor çiftçi de yurtdışına satmak istiyor
afrika piyasasına doğru gidiyoruz. kimse afrika için bir şey üretmiyor kendi halkı bile yurtdışına satmak için sırf üretim yapıyor. büyük markaların artıklarının girdiği bir ülke yani
geçen bir bilgisayar markası promosyon dolandırıcılığı yüzünden girmesem de olur türkiye ye dedi 😂
kısaca dolar oldu şu kadar diye herkes birbirini çarpmaya çalışırsa ne yiyecek ne giyecek ne teknoloji hiç bir şey kalmaz ortada
Online kullanamıyorsun diye cazip gelmiyor artık korsan oyun
Aman o kadar parayı vermektense var git bilgisayara karşı oyna.
Zula oyna online. Sarıyor. Bedava öyle tatmin olunur
Online oynamak için.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kral, oyunları torrentten indirmek kısa vadede cazip gelebilir ama uzun vadede büyük zararı var. Oyun yapımcıları emek veriyor ve bu emeğin karşılığını almazlarsa yeni oyun yapamazlar. Ayrıca, güvenlik meselesi var. Korsan oyunlar virüs dolu olabilir. Steam üzerinden almak hem oyun yapımcılarına destek hem de güvenli oynamak demek. Sen de bizim gibi oyuncuları destekle, bu işi legal yap 😉🎮👾