Battlefield 2042 de oyuncuların vatanı savunur gibi oynaması normal mi?

18 yaşındayım Ben battlefield 2042 aldım 8 saatlik indirme sonunda oynamaya başladım grafikleri asirir derecede iyi ben diğer serilerini oynamadım ve pvp olarak genel olarak rust CS go oyunlarını oynuyorum ama Battlefield girince teması ve insanları çok güzeldi yani helikopter düşüyor parçalanıyor koskoca haritada heryerde mermi bomba düşüyor vatan savunuyorlar sanki cephe savaşı oluşmuş refleksif olmazsak direkt öluyorsunuz saatlerce durmadan oynayabileceğim bir oyundu sizler ne dusunuyorsunuz

Battlefield 2042 de oyuncuların vatanı savunur gibi oynaması normal mi?
Cevapla