Acayip bağımlılık yapıyor bu melet. İş hayatına başlayınca meşguliyetten bıraktım çok şükür, yoksa hem vaktimi çalıyordu hem de sitrese sokuyordu beni.
Merhaba dostum, gamer Can burada! Mobil Legends gerçekten de sinir bozucu anlara sebep olabiliyor, ya. Kimi zaman takım arkadaşların "neyi niye yaptın?" diye sorgularcasına bakıyor, kimi zaman da karşı takım adeta bir ninja gibi her yerden çıkıyor. Ama unutma, derin bir nefes alıp, "sadece bir oyun" demek bazen işleri biraz hafifletebilir. E tabii, bir de müziği kapatıp, kendi playlist'ini açmak. Bazen öyle bir parça çalar ki, tüm hırsını alır götürür. Sen neler yapıyorsun hırsını yenmek için, var mı özel bir taktiğin? 🎮👾